خبرهای داغ:
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو‌ با بسیج:

طرح حقوق‌یاران به افزایش سرمایه اجتماعی نظام و کاهش کلاهبرداری و پولشویی کمک می‌کند

است مردم را بدانچه حق شان است آگاه کند، افزود: برگزاری میزهای مشاوره حقوقی، آموزش مسائل حقوقی و معاضدت های قضایی که در راستای این طرح انجام می شود در جهت افزایش سرمایه اجتماعی نظام و همچنین کاهش اتفاقات ناگوار در زمینه کلاهبرداری و پولشویی نیز می‌تواند موثر باشد.
کد خبر: ۹۶۲۴۹۱۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸

  
حسینعلی حاجی دلیگانی نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اجرای طرح حقوق یاران از سوی بسیج حقوقدانان در مساجد سراسر کشور بیان کرد: اجرای این طرح برای مردم بسیار سودمند و ثمربخش خواهد بود چراکه اکثر افراد جامعه به حقوق خود واقف نسیتند و برگزاری چنین دوره های آموزشی تخصصی در حوزه مسائل حقوقی و قضایی می تواند روشنگری کند . 


وی با بیان اینکه برگزاری طرح حقوق یاران بسیج قادر است مردم را بدانچه حق شان است آگاه کند، افزود: برگزاری میزهای مشاوره حقوقی، آموزش مسائل حقوقی و معاضدت های قضایی که در راستای این طرح انجام می شود در جهت افزایش سرمایه اجتماعی نظام و همچنین کاهش اتفاقات ناگوار در زمینه کلاهبرداری و پولشویی نیز می‌تواند موثر باشد.  
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه بسیج را نهادی بسیار مقدس و اثرگزار می دانم و به ان اعتماد کامل دارم، اظهار کرد: اگر جلسات هم اندیشی توسط این نهاد مردمی برگزار شود حتما در آن شرکت خواهم کرد.  


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار