پیام تبریک سرهنگ مهاجر بمناسبت کسب عنوان قهرمانی جهان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

پیام تبریک سرهنگ مهاجر بمناسبت کسب عنوان قهرمانی جهان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان
رئیس سازمان ورزش بسیج کشور در پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کشتی فرهنگی جوانان را به جوانان غیور کشتی گیران جوان ایرانی، کادر فنی، رئیس فدراسیون کشتی و وزیر ورزش و جوانان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۵۷
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج کشور، سرهنگ سید علی مهاجر رئیس سازمان ورزش بسیج کشور طی پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات جام جهانی جوانان کشتی فرنگی را تبریک گفت. وی در این پیام، این موفقیت بزرگ را نتیجه تلاش، همت و پشتکار جوانان غیور ایرانی و کادر فنی دانست و از آن به عنوان دستاوردی افتخارآمیز برای ورزش ملی یاد کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات جام جهانی جوانان کشتی فرنگی، افتخاری بزرگ و نشانه‌ای از توانمندی و استعدادهای بی‌نظیر جوانان ایرانی است که با تلاش خستگی‌ناپذیر و هدایت کادر فنی توانستند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی به اهتزاز درآورند.

این پیروزی درخشان، نشان‌دهنده عزم و اراده جوانان این مرز و بوم برای دستیابی به قله‌های افتخار است و بیانگر این نکته است که با پشتکار، همدلی و برنامه‌ریزی دقیق می‌توان در تمامی میادین جهانی موفقیت کسب کرد.

اینجانب این قهرمانی غرورآفرین را به تمامی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، مربیان و کادر فنی، فدراسیون کشتی و همچنین به وزیر محترم ورزش و جوانان، جناب آقای دکتر احمد دنیامالی، که پشتیبان و حامی ورزش کشور هستند، تبریک عرض می‌کنم.

بدون شک، این موفقیت حاصل حمایت‌های دلسوزانه و برنامه‌ریزی‌های مدبرانه وزارت ورزش و جوانان است که با فراهم آوردن بسترهای لازم، زمینه‌ساز افتخارآفرینی جوانان کشورمان شده‌اند.

امیدوارم این پیروزی‌های ارزشمند، همچنان در تمامی عرصه‌های ورزشی ادامه داشته باشد و شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر ورزش ایران اسلامی در تمامی سطوح باشیم.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون برای تمامی قهرمانان و دست‌اندرکاران این موفقیت بزرگ مسئلت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله»

سرهنگ سید علی مهاجر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار