خبرهای داغ:
حسنی:

۳۱۳ بسته لوازم التحریر در رزمایش «مشق همدلی» به دانش‌آموزان نیازمند همدانی اهدا شد

همدان-مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید استان همدان از برگزاری اولین رزمایش «مشق همدلی» و اهدای ۳۱۳ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۵۹
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
۳۱۳ بسته لوازم التحریر در رزمایش «مشق همدلی» به دانش‌آموزان نیازمند همدانی اهدا شد

محمد مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اولین رزمایش «مشق همدلی» استان همدان اظهار کرد: در این برنامه ۳۱۳ بسته لوازم التحریر به ارزش ۹۳۰ میلیون ریال آماده‌سازی و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها توسط خانواده معظم شهدای تخریبچی مدافع حرم تدارک دیده شده بود، افزود: این رزمایش با هدف فراهم‌سازی نوشت‌افزارهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار شد.

مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید استان همدان با اشاره به اینکه این مراسم به مناسب فرا رسیدن سال تحصیلی جدید در مسجد پنج تن آل عبا(ع) برگزار شد، عنوان کرد: این بسته‌ها نذر سلامتی صاحب الزمان (عج) شده است.

وی یادآور شد: هر یک از بسته‌ها نیز شامل دفتر خطی، دفتر نقاشی، مداد رنگی ۱۲ رنگ، جامدادی، خودکار، مداد، تراش، پاک‌کن، خط کش، کتاب فرهنگی، وصیت نامه و تصاویر شهدا بود.

حسنی با اشاره به حضور جمعی از مسئولین استانی در این رزمایش گفت: این بسته‌ها بین دانش آموزان نیازمند که در سطح استان همدان شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید استان همدان از ابتدای سال ۱۴۰۳ فعالیت خود را با برگزاری اولین یادواره شهدای تخریبچی مدافع حرم استان همدان با عنوان همایش «فرمان دل» در مرداد ماه و در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) آغاز کرد و این رزمایش دومین برنامه اجتماعی و فرهنگی این قرارگاه است.

گفتنی است؛ شهید ابراهیم رشید که این قرارگاه فرهنگی جهادی به نام مبارک ایشان نامگذاری شده اهل قم و فرمانده تخریب کل سوریه بود که در سال ۱۳۹۷ در تدمر سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار