خبرهای داغ:

دوران جوانی بهترین فرصت برای ساختن بنیه اعتقادی و دینی قوی برای شما سربازان است

حجت الاسلام صالح فر گفت: نماز موجب اعتلای اخلاقی و معنوی شما می گردد ، بخصوص نماز اول وقت و نماز جماعت نقش بسزایی در حفظ شما از فتنه ها و آسیب های اجتماعی دارد
کد خبر: ۹۶۲۵۳۳۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

دوران جوانی بهترین فرصت برای ساختن بنیه اعتقادی و دینی قوی برای شما سربازان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام صالح فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مینودشت در جمع سربازان وظیفه شرکت کننده در اردوی تفریحی ، آموزشی گفت: نماز موجب اعتلای اخلاقی و معنوی شما می گردد ، بخصوص نماز اول وقت و نماز جماعت نقش بسزایی در حفظ شما از فتنه ها و آسیب های اجتماعی دارد.

وی افزود: جامعه ما امروزه باید همانند هر آنچه که در عاشورا و دفاع مقدس اتفاق افتاد با تمام وجود و با اراده و ایمان به خداوند و راهنمایی های رهبر انقلاب اسلامی با تمام مشکلات همچون گذشته مقابله کند و راه رسیدن به یک جامعه پیشرفته و عبور از مشکلات متعهد بودن به دین و مذهب است.

صالح فرخاطرنشان کرد: خمودگی و بی ارادگی در میان جوانان و عدم اعتماد به نفس کافی و امید به آینده باعث بدتر شدن اوضاع جامعه خواهد شد.پس باید با عزم و اراده به پیش رفت تا ملت ایران بار دیگر همچون گذشته و همچون دفاع مقدس از این مشکلات عبور کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مینودشت در جمع سربازان وظیفه اذعان داشت: جوانی بهترین فرصت برای  تقویت و ساختن بنیه اعتقادی و معنوی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار