حجت الاسلام جوشقانیان

تربیت همزمان جسم و روح از مهمترین ارکان تعالی انسان ها بشمار می رود

حجت الاسلام مهدی جوشقانیان در مراسم افتتاحیه دوره تکمیلی ویژه گردان های بیت المقدس و امام علی (ع) بر ضرورت تعالی آمادگی های رزمی و معنوی بسیج تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۵۳
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) در این مراسم که به میزبانی این ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس تعالیم ناب و انسان ساز مکتب مبین اسلام آنچه که در تربیت صحیح انسان ها از مهمترین ارکان به شمار می رود تربیت همزمان روح و جسم می باشد که عامل موثری در رشد اجتماعی افراد است. 

جوشقانیان با اشاره به نقش رهبر کبیر انقلاب اسلامی در تربیت نیروهای مومن و انقلابی افزود: نهضت انقلاب اسلامی که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید حاصل تربیت و تعالی جوانان و افرادی بود که وقتی در مسیر آموزش های دینی و انقلابی قرار گرفتند مقدمه تشکیل حکومت اسلامی و بزرگترین انقلاب اجتماعی قرن معاصر را رقم زدند.

وی خاطر نشان کرد: فرماندهان ارشد نظامی کشور که برخی از آنها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، خود نمونه برجسته دیگری از تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی هستند که تحت تعالیم مکتب اسلام ناب محمدی (ص) قرار داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار