خبرهای داغ:

نامگذاری بزرگترین پایگاه امدادی هلال احمر آذربایجان شرقی به نام شهید آل هاشم

تبریز- پیش از ظهر امروز بزرگترین پایگاه امدادی هلال احمر آذربایجان شرقی به نام شهید «آل هاشم» مزین و از تجهیزات، بیمارستان صحرایی، سیستم بی سیم دیجیتال و خودروهای جدید امدادی هلال احمر استان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۱۴
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیرعامل هلال احمر استان در این آیین با اشاره به کلنگ زنی این مرکز به مساحت ۱۰۳ هزار متر مربع در سال ۸۴ و پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصدی آن ابراز امیدواری کرد تا پایان سال یا نهایت هفته هلال احمر به بهره برداری برسد.

حمید منجم افزود: امروز شاهد اضافه شدن ۴۰ دستگاه آمبولانس و خودرو امدادی به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان به نادگان خودرویی امداد، بیمارستان صحرایی ۳۶ تخت خوابی و ارتقا سیستم بی سیم آنالوگ به دیجیتال،  اضافه شدن دو قلاده سگ زنده یاب و ۱۵۰ دستگاه بیسیم دیجیتال جدید به تجهیزات امدادی استان هستیم.

وی همچنین از افتتاح دو پایگاه امدادی در شهرستان میانه و کلیبر و یک واحد شیمی درمانی ۱۴ تخت خوابی و واحد قلب و عروق در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی نیز در ادامه نقش نیروهای امدادی هلال احمر در مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی را بی بدیل عنوان و تاکید کرد: برای خدمات رسانی بهتر تجهیزات حرف اول را می زند.

تراب محمدی افزود: جمعیت هلال احمر کشور و آذربایجان شرقی در سال های اخیر کارنامه ای درخشان و عملکردی بسیار مطلوب در حوادث مختلف طبیعی و غیرطبیعی داشته است و ما قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی امدادگران این جمعیت هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار