خبرهای داغ:
مومیوند در گفتگو با بسیج خبر داد

تائید نهایی ۱۲۷۴ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در تویسرکان

همدان-مدیر بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان با اشاره به فعالیت چهار پروژه نهضت ملی مسکن در تویسرکان خبر داد و گفت: از ۶ هزار و ۸۱۱ متقاضی ثبت‌نامی برای نهضت ملی مسکن، یک هزار و ۲۷۴ نفر تائید نهایی شدند.
کد خبر: ۹۶۲۷۱۱۸
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
تائید نهایی ۱۲۷۴ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در تویسرکان

سهیل مومیوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به در حال ساخت بودن چهار پروژه نهضت ملی مسکن که اراضی آن توسط راه و شهرسازی تامین شده است، اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار جمعیت به عنوان کارگزار اداره راه وشهر سازی تعیین شده است بنابراین شهرستان تویسرکان نیز بر اساس همین دستورالعمل اقدام به واگذاری اراضی به متقاضیان واجد شرایط در قالب گروه‌های ساخت کرد که در حال حاضر گروه‌های اول نیز اقدام به شروع عملیات ساخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یک پروژه بنیاد ساخت موسوم به پروژه ۶۰ واحدی سرکان احداث و تکمیل و به متقاضیان واگذارشد، افزود: همچنین سه پروژه گروه‌های ساخت در حال احداث و ساخت وساز است که روند ساخت و ساز خوبی دارد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان ادامه داد: در پروژه ۲۲ واحدی شهرک قائم شاهد پیشرفت مناسبی هستیم به نحوی که برخی از واحد‌ها در مرحله پایان کار هستند و در پروژه ۱۴۴ واحدی شهرک فرهنگیان شاهد شروع عملیات ساختمانی واحداث ساختمان‌ها در مرحله فنداسیون، ستون وسقف هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین متقاضیان پروژه ۱۷۰ واحدی شهرک ولیعصر سرکان در مرحله اخذ نقشه و پروانه است.

مومیوند از ثبت نام ۶ هزار و ۸۱۱ متقاضی و تائید نهایی یک هزار و ۲۷۴ متقاضی خبر داد و گفت: افتتاح حساب  ۶۰۷ مورد و تعیین تکلیف تخصیص زمین و مسکن برای ۳۹۶ متقاضی این طرح در شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: طرح جوانی جمعیت بخش دیگری از طرح نهضت ملی مسکن است که متولی آن اداره راه و شهرسازی بوده و به خانوار‌هایی که دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال و یا سه فرزند که تاریخ تولد یکی از آنها بعد از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ است، اعطا می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان افزود: بر اساس مصوبات شورای مسکن استان از اراضی دولتی واقع در شهرک حضرت ولیعصر (عج) شهر سرکان زمین‌هایی برای اعطا به متقاضیان جوانی جمعیت در نظر گرفته شده که در حال حاضر در دست تهیه طرح تفکیکی است و به محض ابلاغ طرح قطعه‌بندی این اراضی به متقاضیان جوانی جمعیت و متقاضیان نهضت ملی مسکن واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار