طرح شهید عجمیان در سرخه اجرا می شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی ولایت سرخه از اجرای طرح شهید عجمیان در مدارس شهرستان سرخه در جهت زیباسازی مدارس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۰۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای طرح شهید عجمیان، رنگ آمیزی حیاط مدارس سرخه توسط گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه انجام شد.

محمدرضا امامی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی ولایت سرخه با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در سطح شهرستان اظهار کرد: فعالیت گروه‌های جهادی در راستای اجرای طرح شهید عجمیان، ذیل حوزه بسیج دانش‌آموزی سرخه سازماندهی و بصورت خودجوش به مدارس خدمت‌رسانی می‌کنند.

او با اشاره به اینکه این طرح درجهت کمک به آموزش ‌و پرورش سرخه باهدف آماده ه‌سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید صورت گرفته است، افزود: گروه‌های جهادی با اقلام و لوازم رنگ‌آمیزی اقدام به ترمیم رنگ‌های سطوح مختلف ساختمان مدارس، در اول مهر کمک کرده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی ولایت سرخه تصریح کرد: این فعالیت‌های جهادی باعث تسریع آماده‌سازی مدارس و کاهش دغده‌های مدیران جهت هرچه زیباتر شدن محیط آموزشی برای شروع سال تحصیلی جدید می‌شود.

امامی در ادامه اضافه کرد: این طرح در غالب دوگروه اجرا و گروه‌های جهادی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سرخه و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) کار رنگ‌آمیزی در مدارس را بر عهده گرفته‌اند که این طرح در مدارس شهید حسنان، سمیه، مقداد و حضرت معصومه (س) اجرا شده است.

او با بیان اینکه بسیج‌دانش‌آموزی پذیرای علاقه‌مندان به کار جهادی بوده و آمادگی کامل جهت سازماندهی در کارگروه‌های مختلف را دارد. همکاری و هماهنگی معلمان و مدیران مدارس در جهت هماهنگی این امور باعث انگیزه و رغبت دانش‌آموزان و شرکت در گروه‌های جهادی می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار