خبرهای داغ:

گرامیداشت حماسه ۹ مهر سال ۱۳۵۹ حمیدیه

گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد حماسه مردم حمیدیه در ۹ مهر ماه سال ۱۳۵۹ برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۴۷
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران، قشر‌های مختلف مردم و عشایر غیور برگزار شد، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به شهادت دبیر کل حزب الله لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی  گفت: اگر امروز سید حسن نصر الله و دیروز حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفتند ولی ما  راه پر افتخار خود را ادامه می‌دهیم، زیرا در مکتب ما یاس و نومیدی وجود ندارد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور افزود: این وعده صادق الهی است که حق پیروز و باطل نابود شدنی می‌باشد و هر کس در مسیر حق و رضای الهی مجاهدت نماید همیشه پیروز  می‌باشد و امت اسلامی به مانند گذشته با تمام توان و قدرتمند در مسیر پر عزت خود حرکت می‌کند.

وی با  اشاره به حماسه مردم شجاع حمیدیه در ۹ مهر سال ۱۳۵۹ تاکید کرد: استقامت  و پایداری، گوش به فرمان ولایت و غیرتمندی فسلفه پایداری مردم حمیدیه است که حماسه‌ای بزرگ در دوران دفاع مقدس آفریدند.

 نیرو‌های ارتش بعث عراق در شب ۹ مهرماه سال ۱۳۵۹ به چند کیلومتری حمیدیه رسیدند تا بتوانند اهواز را تصرف کنند که مقاومت مردم و رزمندگان در آن شب و روز مانع از سقوط شهر شد و ۹ مهرماه به نام حماسه مردم حمیدیه در تاریخ ثبت شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار