خبرهای داغ:
گفتگو با مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان؛

شهید روز گذشته‌ی حمله تروریستی در نیکشهر «پرویز کدخدایی» را بیشتر بشناسید

شهید پرویز کدخدایی،  فرمانده حوزه شهید باقری بخش بنت و شهید اهل سنتی است، که از ابتدای حضور و خدمتش سال ۱۳۹۰ در نهاد مقدس بسیج به‌عنوان یک بسیجی  جهادگونه و بی منت با ایجاد وحدت و همدلی به مردم منطقه خدمت کرد .
کد خبر: ۹۶۳۳۰۱۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

سرهنگ پاسدار علی رضا بستانی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تسلیت شهادت شهید کدخدای و محکوم کردن حادثه تروریستی بنت و شهادت جمعی از هموطنان اهل سنت گفت: شهید پرویز کدخدایی،  فرمانده حوزه شهید باقری بخش بنت و شهید اهل سنتی است، که از ابتدای حضور و خدمتش سال ۱۳۹۰ در نهاد مقدس بسیج به‌عنوان یک بسیجی  جهادگونه و بی منت با ایجاد وحدت و همدلی به مردم منطقه خدمت کرد .

وی با اشاره به این مطلب که شهید  کدخدایی، شهیدی بود که با حضور در حوزه شهید باقری عشایری بخش بنت مشکلات قشر عشایر را رصد و خالصانه و برای رضای خدا در جهت رفع مشکلات این قشر زحمت کش تلاش کرد، افزود: این شهید در سال 1400 به عنوان پاسدار رسمی لباس مدافع امنیت را بر تن کرد و هر روز بیش از گذشته با شوق و  شور وصف نشدنی و به دور از خستگی آستین همت بالا میزد تا گره گشای مشکلات مردم باشد.


سرهنگ بستانی بیان کرد: شهید پرویز کدخدایی در میان قشر عشایر  مشکلات مردمان دیار آفتاب را با صبر و بردباری حل کرد  و در جلسات و برنامه های مختلف همه یعبس بر ادامه دادن خط رهبری بود و دیگران را به حرکت در خط ولایت فقیه و دوری از اختلاف دعوت می کردتا راحت زندگی کنند.

مدیر بسیج عشایری سپاه سلمان ادامه داد: این شهید دارای دو فرزند یک پسر و بک دختر است و در طول عمر خود  در سمت های مختلف برای مسئولان بازوی توانمندی بود.

این مسئول فرمانده حوزه عشایری شهید باقری بخش بنت، رئیس گروه جهادی نیکشهر، مسئول گروه جهادی شهید سلمان برجسته، عضویت در شورای حل اختلاف بنت، را از مهم ترین میئولیت های شهید نام برد که موفق بوده است.

گفتنی است سرانجام در راه خدمت به محرومین و در لباس مقدس سربازی و مدافع امنیت روز گذشته به دست ایادی ظلم در حین خدمت رسانی به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار