مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۵نصر:

اقتضائات نابودی اسرائیل با اقدامات خودش آماده شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۵ نصر گفت: اقتضائات نابودی اسرائیل با اقدامات خودش آماده شده است و طوفان الاقصی بی شک مقدمه ی برچیده شدن بساط کفر و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۶۳۴۰۸۱
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد مقدس حجت الاسلام و المسلمین جوان حجت الاسلام جوان درمراسم گرامیداشت سالگرد عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی که درمحل حسینه ویژه شهدا برگزار شد ضمن خیر مقدم به بسیجیان دوره تکمیلی ۱۵ روزه در لشکر، اظهار کرد: در آستانه ی سالگرد عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی هستیم که بی شک مقدمه ی برچیده شدن بساط کفر و استکبار جهانی و نظام سلطه است.
وی افزود: رهبری معظم انقلاب چند سال قبل وقتی رژیم صهیونیستی شروع به لفاظی و سخن پراکنی در مورد آینده ی جمهوری اسلامی کرده بود، فرموده بودند: "رژیم اشغالگر قدس ۲۵ سال آینده را نخواهد دید." و این وعده ی نایب امام زمان (عج) است و ما هم ان شاءالله تا جان در بدن داریم، به دنبال تحقق پذیری آن و تهیه ی لوازم و اسباب این وعده هستیم.
جوان ادامه داد: اکنون وظیفه ی ما و شما چیست؟ باید در صحنه حاضر باشیم و از جهاد تبیین غفلت نکنیم که جهان در معرض تحولات سریعی است و باید آمادگی هر اقدامی را برای یاری مظلوم و نابودی ظالم داشته باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۵ نصر بیان کرد: مشخصه ی اصلی عملیات طوفان الاقصی این بود که جبهه ی مقاومت اقداماتش علیه رژیم کودک کش را کلید زد، به سرانجام رساند و در حال بازگشت به جبهه ی خودی بود که دشمن با تاخیر بسیار تازه متوجه شد چه خبر شده است. یعنی سرعت عمل حماس در طوفان الاقصی سبب باقی ماندن رژیم در غفلتش گردید و در ادامه نیز چنین خواهد بود ان شاءالله.
وی خاطرنشان کرد: با عملیات به موقع طوفان الاقصی، غفلت رژیم صهیونیستی و در ادامه همت کل جبهه ی مقاومت، مقدمات تحقق بخشی به پیش بینی حکیمانه ی امام خامنه ای در حال انجام است. بدانیم و بدانید که وعده های الهی بدون هزینه دادن و هزینه کردن محقق نمی شود. شاید شهادت سرداران رشید جبهه ی مقاومت از حاج قاسم سلیمانی تا دیگر فرماندهان و سربازانی که در این پیکار جنگیدند و در غون خود غلتیدند، که به تعبیر شهید سید حسن نصرالله، بند کفش ایشان هم بر کل ترامپ و ترامپ ها شرف دارد، مصداق بارز همان هزینه دادن است. البته که انتقام اصلی آن شهادت، خروج و به تعبیری اخراج شیطان بزرگ یعنی آمریکا از منطقه می باشد که به فضل الهی در شُرُف وقوع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار