خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

اجرای ۳۵۲ کیلومتر بهسازی آسفالت در همدان/ افزایش ۲۶۲ درصدی جذب اعتبارات راهداری

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر ۳۵۲ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان اجرا شده است.
کد خبر: ۹۶۳۴۴۰۱
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان شهریور ماه سال جاری بالغ بر ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن قیر برای بهسازی رویه آسفالت راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان جذب شده است و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل 8 هزار تن قیر جذب شده بود که نشانگر افزایش ۲۶۲ درصدی جذب اعتبارات مورد نیاز عملیات روکش، لکه گیری، درزگیری و بهسازی راه‌های استان همدان است.

وی عنوان کرد: امسال علاوه بر جذب ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن قیر مورد نیاز پروژه‌های راهداری، بالغ بر ۵ هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار در راستای افزایش ایمنی، بهسازی رویه راه‌های آسفالت راه‌های استان جذب شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر ۳۵۲ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان اجرا شده است و این عملیات تا اواسط آبان ماه سال جاری در صورت مساعدت شرایط جوی ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: رفع و اصلاح ۱۶ نقطه حادثه خیز، ۵ هزار و ۲۲۳ کیلومتر شانه سازی، ۶ هزار و ۵۱۹ کیلومتر پاکسازی و تنظیم قنو، ۱۳۱ کیلومتر تعدیل شیب شیروانی، لایروبی یک هزار و ۵۹۴ دستگاه پل، ۷۸ کیلومتر ریزش برداری، احداث و تعمیر ۱۸۰ دستگاه پل از جمله اقدامات راهداری استان در ۶ ماهه سال جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار