حجت الاسلام والمسلمین محمدی:

دشمن شکست خورده و به زانو درآمده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، مهاجرت و مجاهدت برای حفظ دین را دو ویژگیِ اهلبیت برشمرد و گفت: قوام جبهه مقاومت به شخصیت رهبران آن است.
کد خبر: ۹۶۳۴۴۴۸
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین  محمدرضا محمدی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی در جمع کارکنان ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مهاجرت و مجاهدت دو ویژگی این شخصیت بزرگ دینی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: هجرت برای حفظ دین خدا کاری است، که پیغمبر اکرم  از مکه به مدینه، و بعضی از اهلبیت همانند؛ حضرت علی علیه السلام به کوفه و حضرت امام حسن علیه السلام از کوفه به مدینه و امام حسین علیه السلام از مدینه به کربلا و امام رضا علیه السلام از مدینه به خراسان انجام دادند.

وی ادامه داد: ترویج تشیع از برکات حضور حضرت عبدالعظیم حسنی در منطقه ری است که این هجرت ها هم به شهادت ختم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدی خاطرنشان کرد: هجرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه، نجف و پاریس  نیز همانند اهلبیت و شخصیت های دینی دیگر برای حفظ اسلام بود.

وی، با تأکید بر اینکه حفظ دین هزینه دارد؛  مهاجرت و مجاهدت و شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت را نیز در راستای حفظ اسلام و دین برشمرد و گفت: اگر نیت حفظ دین باشد، کار ارزش پیدا می کند و اجر آن هم نزد خداوند متعال محفوظ است.

این مقام مسئول در  ادامه با اشاره به شرایط روز و مسایل سیاسی منطقه ای، اظهار کرد: وحدت جامعه و خدمت به مردم و امیدبخشی نسبت به آینده نباید تحت الشعاع مسایل خاص قرار گیرد و همچنین حفظ امنیت روانی جامعه بسیار مهم است که بارها مقام معظم رهبری نیز به مسئولان قضایی هشدار دادند که با مخلین امنیت روانی مردم برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدی باگرامیداشت شهدای جبهه مقاومت، خاطرنشان کرد: یکسال از عملیات طوفان الاقصی می گذرد و دشمن علی رغم کشتار بیش از 40 هزار نفر از زنان و کودکان و مردم مظلوم غزه و همچنین لبنان و... شکست خورده و به زانو درآمده است.

وی، با یادآوری ترور و شهادت اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قوام جبهه مقاومت به شخصیت رهبران و قوام دین به اصول و مبانی آن است نه به شخص؛ لذا می بینیم که با رحلت پیامبر اکرم(ص)، اسلام باقی مانده و در جهان گسترش می یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به ترسِ دشمنان از اقتدار ایران اسلامی و حزب الله و جبهه مقاومت گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم  انقلاب، آینده از آن حزب الله و جبهه مقاومت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار