خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

زمینه همه خلاقیت‌ها و بلوغ استعدادها در «معرفت‌افزایی» نهفته است

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی «افزایش توجه نسبت به خداوند متعال و همچنین وجود مبارک امام زمان(عج)» را از جمله تکالیف و وظایف عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۳۳۷۷۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسبج مستضعفین با حضور حجت‌الاسلام والسلمین «رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و سردار «قریشی» جانشین این سازمان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این آیین گفت: زمینه همه خلاقیت‌ها و بلوغ استعدادها در «معرفت‌افزایی» نهفته است.

وی در ادامه «افزایش توجه نسبت به خداوند متعال و همچنین وجود مبارک امام زمان(عج)» را از جمله تکالیف و وظایف عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی همچنین با اشاره به جمعیت عظیم حاضر در نماز جمعه تاریخی روز گذشته (13 مهر) در تهران اظهار کرد: این امت بارها و بارها نشان داده که امتی وفادار، ولایتمدار، متواضع، فروتن، پای کار و اهل ایثار و جهاد و شهادت است؛ دیروز دیدیم آن جمعیت عظیم در حالی که تهدیداتی هم از سوی دشمنان صورت گرفته بود، با جان و دل برای تجدید بیعت با رهبر عظیم‌الشأن انقلاب در نماز جمعه حضور پیدا کردند.

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر به عنوان معاون جدید تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسبج مستضعفین معارفه شد و از تلاش‌ها و اقدامات «سلمان شایانفر» در این مسئولیت قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار