خبرهای داغ:

پیام مسئول سازمان بسیج سازندگی در‌ پی درگذشت جهادگری که در حادثه معدن طبس جان خود را از دست داد

این سرنوشت مردان خداست چه آن هنگام که کیلومترها زیر سقف سیاه زمین در پی روزی حلال اند و چه آن زمان که در میدان جهاد و خدمت بی منت گره گشایند.
کد خبر: ۹۶۳۳۵۷۰
|
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِينَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ
متاسفانه باخبر شدیم  برادر جهادگر جواد آخوندی، عضو گروه جهادی شهید ابراهیم هادی شهرستان فردوس که اسمش در میان حادثه دیدگان معدن طبس به چشم میخورد; بعد از چند روز که در کما بود به جمع جانباختگان این حادثه تلخ پیوست و آسمانی شد.
جهادگری که  آخرین خدمتش را در میدان بخشش اعضایش به بیماران نیازمندان ادا کرد که باید گفت: برخی ها از دل سیاهی به نور می رسند و از دل نور به خدا.
این سرنوشت مردان خداست چه آن هنگام که کیلومترها زیر سقف سیاه زمین در پی روزی حلال اند و چه آن زمان که در میدان جهاد و خدمت بی منت گره گشایند.
روسیاهی کار کردن کیلومترها زیرپای زمین را به جان می خرند تا روسفید سفره زن و فرزند باشند و البته روسفیدتر در میدان زدودن غبار محرومیت از سفره هم وطنان.
 او جهادگری بود که بی وقفه و بی منت در خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت اما کارگری هم بود که در دل سیاه سرزمین زغالی ایران زمین علیرغم تنگنای معیشتی در پی روزی حلال نیز بود و در آخر هم با اهدای اعضاء بدن خود، جان تازه ای به نیازمندان و بیماران داد.

اینجانب آسمانی شدن این جهادگر جان بخش را خدمت بازماندگان این عزیز سفر کرده و خانواده عظیم جهادگران تسلیت عرض نموده و از خدواند منان  علو درجات را برایشان خواستارم. ۱۴۰۳/۰۷/۱۲ 

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار