خبرهای داغ:

نشست های روشنگری بامحوریت غزه و مسائل روز در سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از برپایی نشست های روشنگری بامحوریت مسائل روز همراه با مرثیه خوانی در پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۱۱
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم یادبود شهادت سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان با مرثیه خوانی زهرا مهدوی نژاد به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

سمیه ادهم عضو شورای این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شهادت سیدحسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان با مرثیه خوانی زهرا مهدوی نژاد همراه با قرائت قرآن به نیت شهدای جبهه مقاومت باحضور خواهران بسیجی برگزار شد.

او افزود: همچنین نشست تبیینی با موضوع مسائل منطقه و شهادت سید حسن نصرالله با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عامری با همکاری هئیت ام البنین س در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله باحضور خوبی برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه ادامه داد: در راستای تشکیل حلقات صالحین در پایگاه، سرکشی از حلقه شهید علی اصغر کلامی توسط مربی و مسوول تعلیم و تربیت پایگاه انجام شد.

ادهم ادامه داد: این نشست با قرائت قرآن آغاز و در ادامه احکام، مباحث مسائل روز، حملات اسرائیل و شهادت شهدای مقاومت و در انتها نکات‌ و مسائلی در این محورها مطرح شد.

او خاطرنشان کرد: برگزاری نشست تبیینی با موضوع چرایی و علت دشمنی با اسرائیل و اهمیت گفتمان سازی حمایت از جبهه مقاومت در فضای حقیقی و فضای مجازی با سخنرانی محبوبه مهدوی نژاد در جمع خواهران بسیجی پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است حلقه شهید غلامرضا صفی نژاد پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) با سرمربیگری مربی قرآنی همراه با قرائت قرآن و تفسیر آیات تشکیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار