خبرهای داغ:

از برپایی حلقه های تربیتی تا کلاس آموزش قرآن در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی حلقه های تربیتی صالحین و کلاس آموزش قرآن در رده های کودکان و نوجوانان با محوریت مسجد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۷۸
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، برنامه های تربیتی و حلقه آموزشی و صالحین پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه با محوریت مسجد ولی عصر (عج) برگزار می شود.

مهدی فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقه معرفتی صالحین در رده بزرگسالان با موضوع تفسیر سوره رعد و تحلیل عملیات طوفان الاقصی 2 در جمع بسیجیان و نمازگزاران برپا شد.

او با اشاره به برپایی کلاس هفتگی آموزش ترتیل و قرائت قرآن در این مسجد افزود: این دوره آموزشی طی چندسال گذشته برنامه ریزی و هرهفته با استقبال خوب کودکان و نوجوانان در مسجد ولی عصر (عج) برگزار می شود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه با اشاره به انجام برنامه ریزی های لازم جهت اعزام تعدادی اهالی محله و بسیجیان به مشهد مقدس گفت: مراسم بدرقه زائر اولی‌ها به پابوس ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در مسجد انجام شد.

گفتنی است حلقه صالحین نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) هرهفته با محوریت قرآن کریم همراه با بیان نکات اخلاقی برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار