خبرهای داغ:

سرکشی از پایگاه های محله محور خواهران و برادران روستای لاسجرد انجام شد

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله از سرکشی فرمانده ناحیه و حوزه های مقاومت سرخه از پایگاه های بسیج لاسجرد در جهت بررسی عملکرد آن ها در اجرای برنامه های ابلاغی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۹۳
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای سرکشی های فرماندهان نواحی و حوزه های خواهران و برادران از پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی در جهت بررسی عملکرد آن ها در اجرای برنامه های ابلاغی، سرکشی از پایگاه های مقاومت بسیج آمنه (س) و محمدرسول الله روستای لاسجرد در سرخه انجام شد.

علی اکبر معینیان از اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه سرخه همراه با معاونت ها و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) و کوثر (س) خواهران از پایگاه بازدید کرده و گزارشی از اجرای برنامه های ابلاغی عنوان شد.

او افزود: در ادامه نشست قرارگاه امنیتی و شورای تحول محله باحضور اعضا تشکیل و حول محورهای موردنظر گفتگو و تبادل نظر انجام شد. همچنین جلسه شورای تحول محله با محوریت ساخت پایگاه خواهران حضرت آمنه (س) تشکیل شد.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله ادامه داد: به مناسبت هفته ناجا جمعی از بسیجیان پایگاه با فرمانده و کادر پاسگاه لاسجرد دیدار کرده و در این دیدار ضمن عرض تبریک هفته ناجا و خدا قوت و سپاس از زحمات کادر نیروی انتظامی، درخصوص مسائل ایمنی و امنیتی روستا در فصل زمستان، تعامل و همکاری در گشت رضویون و حضور و سکونت اتباع در روستا گفتگو شد.

گفتنی است به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) و اعضای شورای اسلامی روستای افتر با فرماندهی و پرسنل پاسگاه نیروی انتظامی افتر دیدار و از زحمات آن ها قدردانی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار