خبرهای داغ:

رژیم صهیونیستی، دشمن تمام ملل آزاد جهان است

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر مردم ایران، فلسطین، لبنان، هر مسلمان آزاده‌ و هر ملل آزاده یک دشمن داشته باشد، آن صهیونیست است.
کد خبر: ۹۶۳۶۰۱۱
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در همایش بین المللی امت مقاومت که در تالار برق برگزار شد: اظهار کرد: امروز جهان شاهد یک جلوه بی‌نظیر از جبهه حق و باطل است.وی ادامه داد: جبهه‌ای که در یک سمت آن جنایت‌کارانی هستند که از هیچ جنایتی فروگذار نیستند، قلاده‌های صهیونیستی روی هر جنایت‌کار را سفید کرده‌اند.استاندار کرمانشاه طرف دیگر این جبهه را از آن جبهه سرافراز مقاومت دانست و گفت: طی یک سال گذشته جهان شاهد روزافزون تحولات بوده است نباید از حرکت روزافزون و سرعت فزاینده حق‌گرایی در جهان عقب بمانیم، رقابت در جبهه حق به مسابقه‌ای جدی در دنیا تبدیل سده است.
وی افزود: جهان امروز ما را به انتخاب فرا می‌خواند، باید تلاش کنیم در طرف درست تاریخ قرار بگیریم. امروز بع لطف الهی علم حق و حقانیت در اقصی نقاط جهان بلند شده است.صحرایی اضافه کرد: در جبهه حق و باطل کسی که ساکت باشد، عملا در جبهه باطل است. هر کس در هر سطحی می‌تواند در این جهاد سهمی داشته باشد، این جهاد یک جهاد فرازمانی و فرامکانی است.وی افزود: این جنگ روز به روز ترکیبی‌تر، دشوارتر خواهد شد، حتما دستگاه‌های استکباری رسانه‌ای تلاش می‌کنند تفرقه بیاندازند تا حکومت کنند.

همواره در کنار جبهه مقاومت هستیم

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر مردم ایران، فلسطین، لبنان، هر مسلمان آزاده‌ و هر ملل آزاده یک دشمن داشته باشد، آن صهیونیست است.وی افزود: نگاه الهی، نگاه وحدت‌گرا است که امام راحل منادی آن است و مقام معظم رهبری پرچم‌دار آن و الحمدلله عقل‌های بشر این را دریافت کرده‌اند.صحرایی افزود: هرجا اتحاد، همراهی، همدلی و وحدت برای حق‌گرایی باشد نباید جا بمانیم و با هر جای که بوی تفرقه دهد باید مقابله کنیم.وی افزود: سال‌های سال است که نظام استکبار سعی کرده بین برادری شیعه و سنی تفرقه بیندازد و سال‌های سال است که مردم ایران از برادران خود در جبهه مقاومت، آرمان‌های مقدس قدس شریف و برادران و خواهران مظلوم غزه و فلسطین دفاع می‌کنند و خواهند کرد.

آسمان مقاومت برافراشته است

استاندار کرمانشاه افزود: در این جهاد سخت عزیزان و برگزیدگان را از جبهه مقاومت از دست داده‌ایم که در نگاه صهیونیست با ترور آن‌ها این جبهه زمین‌گیر شود که این مسئله آزمون توحیدی برای ما دارد، آسمان مقاومت برافراشته است، حتی اگر ستون‌هایی از این آسمان برداشته شود.وی خاطرنشان کرد: جهان اسلام جنگ‌های متعددی پست‌سر گذاشته و روسیاهی آن‌ برای ساکتان باقی مانده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار