به همت گروه های جهادی بسیج سرخس انجام شد

واکسیناسیون ۲۰ هزار رأس دام سبک روستایی در سرخس+عکس

مسئول بسیج سازندگی سرخس گفت: در دومین مرحله از رزمایش جهادی «پیامبر اعظم» که به مدت ۳ روز در روستاهای مناطق کم برخوردار سرخس برگزار شد، ۲۰ هزار رأس دام سبک در سطح شهرستان واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۶۳۸۲۳۱
|
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از سرخس، سجاد طاهریان، اظهار کرد: در دومین مرحله از رزمایش جهادی «پیامبر اعظم» ۲۰ هزار رأس دام سبک در سطح شهرستان سرخس واکسینه شدند.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم این طرح که به مدت ۳ روز در روستاهای چاله زرد، دق بهلول و آبمال سرخس برگزار شد خدمات واکسیناسیون، آموزش، مشاوره، نسخه و ارائه دارو به جامعه هدف نیز انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخس، تاکید کرد: ارزش ریالی این طرح بیش از ۱۰ میلیارد ریال است که به صورت رایگان به مردم کمتر برخوردار در مناطق روستایی خدمات رسانی شد.

  وی در ادامه افزود: این عملیات در ۴ مرحله انجام می‌شود و قرار است ۱۰۰هزار دام سبک و سنگین شهرستان واکسینه شوند و تاکنون با اجرای ۲ مرحله از این طرح، واکسیناسیون بیش از ۵۵ هزار دام انجام شده است.

طاهریان ضمن تشکر از همه نقش آفرینان در این اجرای این طرح خاطرنشان کرد: این عملیات به همت گروه های جهادی «در راه قدس» دانشگاه فردوسی مشهد، بسیج جامعه کشاورزی و دامداری، شبکه دامپزشکی و بسیج سازندگی شهرستان با حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار