احسانی خبر داد

برگزاری طرح پویش «مهر سپه» در همدان

همدان-مدیر شعب بانک سپه استان همدان از برگزاری طرح پویش «مهر سپه» با هدف حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۸۵۵۲
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

سعید احسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: بانک سپه منطقه همدان در راستای اجرای مسئولیتهای اجتماعی خود برای حمایت از دانش‌آموزان کم برخوردار مناطق محروم استان، با خرید و اهدای کیف، دفتر و لوازم التحریر، همزمان با مناطق بانک سپه سراسر کشور طرح «پویش مهر سپه» را اجرا کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و با حضور مدیران  بانک سپه، اداره آموزش و پرورش و کمیته امداد (ره)، در مدارس مناطق محروم شناسایی شده صورت پذیرفت تعداد ۵۰۰ بسته اهدایی شامل کیف و لوازم التحریر ایرانی تحویل دانش آموزان شد.

مدیر شعب بانک سپه استان همدان عنوان کرد: طرح پویش مهر سپه در راستای حمایت از دانش آموزان مناطق محروم کشور است که برای هر استان سهمیه‌ای ابلاغ شد تا بر اساس آن اقدام کند.

وی تصریح کرد: در این طرح سعی شده یک کار فرهنگی نیز انجام شود و به همین منظور لوازم تحریر ایرانی با طرح‌هایی از تصاویر شهدا، جملات مذهبی، فرهنگی و اخلاقی تهیه شد تا به نوعی تغذیه فرهنگی برای دانش آموزان باشد.

احسانی گفت: ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزارتومان است که توزیع آن بین دانش‌آموزان با معرفی مناطق محروم توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و ایتام انجام شد.

وی افزود: این اقدام در پنج شهر استان از جمله فامنین، گل تپه، خزل نهاوند، اسدآباد و یک منطقه در همدان انجام شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار