خبرهای داغ:
بسطامی:

یک آمبولانس به ناوگان اورژانس اسدآباد اضافه شد

همدان-سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از اضافه شدن یک آمبولانس به ناوگان اورژانس اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۸۸۹۴
|
۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲
یک آمبولانس به ناوگان اورژانس اسدآباد اضافه شد

مهدی بسطامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: یک دستگاه آمبولانس تویوتا به  جمع آمبولانس‌های شهرستان پیوست.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس اضافه شده به ناوگان اورژانس شهرستان  سهمیه اختصاص یافته از سوی اورژانس کشور بوده است، گفت: این آمبولانس به پایگاه جاده‌ای وندرآباد خواهد پیوست.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ادامه ارزش تقریبی این آمبولانس را ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: شهرستان قبل از پیوستن این آمبولانس دارای ۱۰ آمبولانس بود.

وی با اشاره به این اتفاق گفت این امر در راستای نوسازی ناوگان و ارتقا کیفیت خدمت رسانی اورژانس بوده و باعث افزایش رضایت مردم‌ و خدمت درمانی سریع‌تر در شهرستان می‌شود، گفت: با توجه به افزایش ماموریت‌ها و با هدف خدمات درمانی پیش بیمارستانی سریع‌تر به بیماران و مصدومان این آمبولانس تحویل این پایگاه شده است.

بسطامی گفت: شهرستان داری ۷ پایگاه اورژانس است که از تعداد ۲ پایگاه اورژانس در سطح شهر و ۵ پایگاه هم در مسیر جاده‌ای قرار دارند.

وی گفت: با توجه به اینکه نوسازی ناوگان آمبولانس‌ها در برنامه های وزارت بهداشت و سازمان اورژانس قرار دارد  از خیران شهرستان و سایر خیرین نیز درخواست کمک برای نوسازی این آمبولانس‌ها را  داریم.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: خیرین عزیز می‌توانند جهت کمک به  این امر خدا پسندانه با واحد مشارکت های مردمی اورژانس اسدآباد ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار