فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری:

افتتاح 10 پروژه مسکن محرومین عشایری استان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح 10 پروژه مسکن محرومین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۷۲۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری ضن تشریح عملکرد این ناحیه در راستای استقبال از کنگره ۱۰۰۰۰ شهید جامعه عشایری کشور گفت: تشکیل جلسه با کلیه مسئولین قسمتها و نیروهای ناحیه و انتقال مطالب همایش فرماندهان نواحی عشایری و مسئولین سازمان بسیج عشایری کشور اولین گام در این خصوص بود.

سرهنگ ایزدی تشکیل کمیته فرهنگی با حضور نخبگان فرهنگی و اساتید دانشگاه به منظور احصاء نظرات در خصوص مسائل فرهنگی و محورهای فراخوان مقاله کنگره را از دیگر اقدامات ناحیه عنوان کرد.

وی گفت: فعالیت مستمر در فضای مجازی و ارائه گزارش و جانمائی اخبار و اطلاعات و فعالیتهای ناحیه  در پیام رسان های داخلی و سایت و پایگاه اطلاع رسانی ناحیه و استان و کشور از دیگر اقدامات در این خصوص می باشد.

ایزدی با اشاره به  تشکیل جلسه ستاد یادواره استانی و کنگره ملی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان و تشریح اهداف و رویکردهای یادواره و کنگره افزود: برگزاری جلسه اختصاصی و چهره به چهره با مدیر کل امور عشایر، مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل بنیاد شهید استان و مسئول بسیج جامعه پزشکی استان و تهیه تفاهم نامه با مدیران مذکور در راستای استقبال از کنگره ملی شهدای عشایر کشور انجام شد.

وی محرومیت زدایی و خدمات رسانی را یکی از رویکردهای مهم کنگره بیان کرد و گفت: در این خصوص اقداماتی نظیر افتتاح ۱۰ پروژه مسکن محرومین در مناطق عشایری، احصاء آمار بیماران صعب العلاج و توزیع بیش از ۲۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال بین آنان و توزیع بسته حمایتی بین سربازان متاهل انجام گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهامحال و بختیاری، تهیه و توزیع بیش از هزار دست پوشاک به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در بین محرومین جامعه و جمع آوری فطریه کارکنان جهت کمک به محرومین مناطق عشایری را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی برنامه ریزی و کلنگ زنی برای ساخت بیش از ۲۰ خانه محروم در مناطق عشایری را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: نشست اخوت و مودت در بین سران قبایل و طوایف در خصوص برداشتن رسومات غلط رایج برنامه ای دیگر در راستای استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور نیز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار