خبرهای داغ:
شاه امیریان
نماینده مردم شیراز در مجلس:

استعفای نمایندگان فارس به دلیل بی‌توجهی دولت به گزینه‌های پیشنهادی است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از مجمع نمایندگان فارس می‌خواهد گزینه پیشنهادی برای استانداری فارس معرفی کنند اما در عمل به گزینه‌ها بی‌اعتنایی می‌کند و این برخورد دولت عامل استعفای نمایندگان است.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۹۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  جعفر قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در بحث اعتراض و استعفای جمعی نمایندگان فارس، به‌جز دو نماینده که موافقت خود را با استعفا اعلام کرده اما به سبب عدم حضور در حوزه انتخابیه قادر به امضای استعفا نبوده‌اند، مابقی نمایندگان استان فارس استعفا را امضا کرده‌اند.

وی افزود: استعفای نمایندگان به سبب آن است که دولت از مجمع نمایندگان می‌خواهد گزینه پیشنهادی خود را برای تصدی سمت استانداری فارس معرفی کنند اما در عمل به این پیشنهادات بی‌توجهی کرده و افرادی را برای استاندار شدن برمی‌گزیند که حتی سابقه یک روز مدیریت در این استان ندارند.

قادری ادامه داد: از دو گزینه یعنی «سید جواد نگارنده» استاندار سابق اردبیل و «محمدعلی افشانی» رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در دولت اصلاحات که دولت برای استانداری فارس پیشنهاد داده هیچ‌ کدام مورد قبول نمایندگان استان فارس و حتی اصلاح‌طلبان این استان نیستند و مشخص است استانداری که بدون وجود اجماع حداقلی بر سرکار بیاید چه مقدار موفق خواهد بود.

این نماینده مجلس در پایان از ادامه رایزنی‌ها و جلسات به‌منظور ایجاد تغییر در گزینه‌های استانداری فارس خبر داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار