خبرهای داغ:
معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین:

اسلام رحمانی را کسانی طرح می کنند که آمریکا را کدخدا می دانند!

حجت الاسلام نظری گفت، افرادی که اسلام رحمانی را مطرح می کنند افرادی هستند که یک نمازی می خوانند ولی از غرب پیروی کرده و کدخدایی آمریکا را قبول دارند.
کد خبر: ۸۵۴۵۷۲۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قزوین اظهار کرد: دشمنان با اقدامات ناشایستی همچون این که تفحص شهداء باید متوقف شود، تدفین شهدا در مراکز مهم شهری تعطیل شود پای خود را فراتر گذاشتند تا مذهب شیعه را" مذهب خشونت" معرفی کنند .

وی افزود: اسلام رحمانی با منافع استکبار ستیزی هماهنگ نیست این موضوع در حالی است که دین اسلام، دین آشتی و مودت است و با آنچه که در لیبرالیسم مطرح شده کاملا متفاوت است.

اشتراک در لفظ مسلمانان را فریب ندهد

نظری تصریح کرد:اشتراک در لفظ نباید سبب شود که دشمنان به سادگی مسلمانان را فریب دهند و در این راه، یک دین ساختگی را به آنان، معرفی کنند.

این پژوهشگر با بیان اینکه، دشمنان با اسلام رحمانی قصد جوسازی بر علیه فرهنگ شهادت و جهاد را دارند تصریح کرد: دشمنان با این هدف می خواهند اسلام را کوچک شمرده و بی دفاع نشان دهند زیرا مسلمانان کشور با پیروی از دستورات الهی رژیم طاغوت را در هم شکستند و در هشت سال دفاع مقدس پیروزمندانه عمل کردند.

اسلام رحمانی یعنی لیبرالیسم و سازش با همه

به گفته وی، افرادی که اسلام رحمانی را مطرح می کنند افرادی هستند که یک نمازی می خوانند ولی از غرب پیروی کرده و کدخدایی آمریکا را قبول دارند.

معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: اسلام رحمانی که عده ای به دنبال آن هستند،همان لیبرالیسم و سازش با همه است .

1002/ت30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار