پديده مغان 0 - شهرداري رودسر 1

دومین باخت متوالی تیم فوتبال پديده مغان در لیگ دسته سه كشوري

تيم فوتبال پديده مغان دومین شکست متوالی‌شان در ليگ دسته سه كشوري را این بار برابر شهرداري رودسر تجربه کردند.
کد خبر: ۸۷۶۵۸۲۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، در ادامه بازی‌های هفته دوم لیگ دسته سه كشوري از ساعت 14:30 امروز تیم فوتبال پديده مغان در دیداری خانگي در استاديوم شهيد كلانتري به مصاف شهرداري رودسر رفت. پديده که در بازی قبلی خود در گيلان، با دو گل مغلوب سبحان داروي رشت شده بود، در این بازی هم با نتیجه يك بر صفر تن به شکست داد تا دومين شكست متوالي خود مقابل نمايندگان گيلاني را تجربه كند.

شهرداري رودسر در دقیقه 60 این بازی موفق به گشودن دروازه پديده مغان شد. در ادامه اين تيم پارس آبادي بود كه با ترتیب حملاتی روی دروازه ميهمان سعی در رسیدن به گل تساوی داشت که در نهایت در دقیقه 70 یکی از این حملات به گل رسيد اما كمك داور اين بازي گل سالم پديده مغان را مردود اعلام كرد و در ادامه موجب شد دقایقی بازی به جنجال کشیده شود و هواداران، بازیکنان و مربیان به اين تصميم كمك داور اعتراض کنند.

ولی اعتراضات نتیجه بخش نبود با این حال شاگردان محمود بايرامي پاپس نگذاشتند و حملاتشان را بر روي دروازه شهرداري رودسر بيش تر كردند اما موفق به گلزني نشدند تا اين دیدار با برتری يك بر صفر تیم ميهمان خاتمه يابد.

پديده مغان كه در لیگ دسته سه در گروه B با تيم هاي، شهدای رزکان کرج، شهرداری رودسر، سبحان دارو رشت، آریا سپاهان تهران، شهدای ماکران میاندرود، عمران شهرداری ساری، فجر میثاق کرج، کاوه شهرداری ورامین، فاتحان پاس، شهرداری آستارا و فرید کرج همگروه است با اين باخت به قعر جدول سقوط كرد.

ارسال نظرات