کوثری در گفت‌وگو با «بسیج»:

قوه قضائیه با متخلفین انتخابات برخورد کند

نماینده سابق مجلس گفت: قوه قضائیه ضمن اینکه متخلفین را به مردم معرفی می‎کند باید آن جرمی که متخلفین مرتکب شدند اعلام کند و برخوردهای جدی و قانونی را برای این متخلفین اعمال کند تا اینکه درسی باشد برای آیندگان.
کد خبر: ۸۸۶۹۳۳۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات امام خامنه‎ای درباره لزوم برخورد با متخلفین انتخابات عنوان کرد: قوه قضائیه الان این مسئولیت را دارد که بر اساس گزارشات واصله و اسناد و مدارکی که به قوه قضائیه داده شده و پرونده‎هایی که تشکیل شده به این تخلفات رسیدگی کند و نباید در رسیدگی به این تخلفات کوتاهی کند.
 
کوثری در ادامه تاکید کرد: درست است که نتیجه انتخابات مشخص و اعلام شده و به پایان رسید اما قوه قضائیه باید بحث تخلفات را دنبال کند و حتما به تخلفات افراد در هر جایگاه و مسئولیتی که تخلف کردند رسیدگی کند.
 
نماینده سابق مجلس در خاتمه بیان کرد: قوه قضائیه ضمن اینکه متخلفین را به مردم معرفی می‎کند باید آن جرمی که متخلفین مرتکب شدند اعلام کند و برخوردهای جدی و قانونی را برای این متخلفین اعمال کند تا اینکه درسی باشد برای آیندگانی که می‎خواهند انتخابات را برگزار کنند این تخلفات را صورت ندهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار