گزارش|

دانشجویان خراسان شمالی در چه تاریخی به راهیان نور اعزام می‌شوند؟/ دانشگاه آزاد؛ اولین کاروان اعزامی

دانشگاه‌های خراسان شمالی همه ساله تعداد زیادی از دانشجویان را به سفر راهیان نور اعزام می‌کنند. بازدید از مناطق دفاع ۸ ساله، به برنامه ثابت تشکل‌های دانشجویی در اسفند ماه تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۶۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، یکی از خاطره انگیزترین اردو‌های دوران دانش آموزی و به خصوص دانشجویی، بی شک اردوی راهیان نور است. این اردو جذابیت‌های فراوانی دارد؛ به طوری که قریب به اتفاق افرادی که یک بار به این اردو می‌روند، سعی می‌کنند سال و یا سال‌های دیگر نیز این سفر را از دست ندهند؛ حال دلیل این جاذبه ممکن است شهدایی باشند که مخلصانه برای دفاع از دین و وطن خود جانشان را فدا کردند.

دانشگاه‌های خراسان شمالی همه ساله تعداد زیادی از دانشجویان را به سفر راهیان نور اعزام می‌کنند. بازدید از مناطق دفاع ۸ ساله، به برنامه ثابت تشکل‌های دانشجویی در اسفندماه تبدیل شده است. با وجود کمبود‌های مالی، سال جاری نیز این روند ادامه دارد و بناست دانشجویان سراسر استان به این سفر اعزام شوند و در این گزارش تاریخ و شرایط اعزام دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان را بررسی می‌کنیم.

اعزام دانشجویان دانشگاه بجنورد به راهیان نور از ۲۰ اسفند/ ورودی جدیدی‌ها تخفیف می‌گیرند
دانشگاه بجنورد یکی از پرجمعیت‌ترین کاروان‌ها را به مناطق ۸ سال دفاع مقدس اعزام می‌کند. جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد در این خصوص گفت: به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد دانشجویان پسر این دانشگاه از ۲۰ اسفند و دانشجویان دختر از ۲۳ اسفند به راهیان نور اعزام می‌شوند.

خلجی ادامه داد: مهلت ثبت نام برای شرکت در این سفر ۱۵ اسفند خواهد بود. همچنین بسیج دانشجویی قصد دارد برای دانشجویان ورودی جدید، معدل الف.‌ها و فعالان فرهنگی تخفیف‌هایی در نظر بگیرد.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد خاطرنشان کرد: این سفر ۵ روزه خواهد بود و در مسیر سفر به حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم نیز مشرف خواهیم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار