سپاه حافظ انقلاب و میراث شهیدان است

حجت الاسلام والمسلمین کوهستانی گفت: سپاه حافظ انقلاب اسلامی و میراث شهیدان عزیز است.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۷۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه آگاه سازی کارکنان از آسیب ها و تهدیدات دینی، اخلاقی و سیاسی در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کوهستانی در این کارگاه که به صورت ویدیوکنفرانس برای رده های سپاه در شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری پخش می شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت به اهمیت شهر مقدس قم از منظر روایات معصومین علیهم السلام پرداخت .

حجت الاسلام والمسلمین کوهستانی، افزود: قم، نقطه تفکر توحیدی برای دنیاست و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها همچون حضرت زینب سلام الله علیها در کربلا، زینب دیگری بودند، که به فرمان حضرت امام رضا علیه السلام به سوی ایران روانه شدند.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، با اشاره به موضوع کارگاه برگزار شده که آگاه سازی کارکنان سپاه از آسیب ها و تهدیدات دینی، اخلاقی و سیاسی بود، تصریح کرد: همان گونه که دشمن پیشگیری دارد، منطق می گوید که دوستان نیز باید پیشگیری داشته باشند از اینکه در دام دشمن و شیاطین گرفتار نشوند.

معاون نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به اهمیت رسالت پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: علت پایداری انقلاب اسلامی مرهون وجود پاسدارانی است، که در صیانت از انقلاب و پاسداری از ارزش های اسلامی از نثار جان‌شان دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کوهستانی، با اشاره به خنثی سازی انواع توطئه ها و فتنه های مختلف فراروی انقلاب اسلامی با حضور پاسداران حریم ولایت، تأکید کرد: پاسداران نقطه امید مستضعفان و بازوی ولایت و سرباز امام زمان (عج) هستند و باید در تقویت بنیه اعتقادی خویش بیش از پیش تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه حافظ انقلاب اسلامی و میراث شهیدان عزیزی است که با نثار خون خویش، باعث پایداری انقلاب اسلامی و عزت اسلام و مسلمین درجهان شدند.

پاسخ به پرسش های حاضران پایان بخش این کارگاه در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار