خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان:

ستاد انتخابات استان همدان کار خود را با دقت و تمرکز دنبال می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: بدون شک در برگزاری انتخابات، مهم‌ترین اصل تشکیل یک ستاد انتخاباتی کامل و موفق است که ستاد انتخابات استان همدان کار خود را با دقت و تمرکز دنبال می‌کند.
کد خبر: ۹۲۱۱۵۰۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

ستاد انتخابات استان همدان کار خود را با دقت و تمرکز دنبال می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی آزادبخت در پانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: صیانت و حفاظت از رأی مردم به عنوان حق‌الناس وظیفه اصلی مجریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی با برشمردن وظایف ستاد انتخابات و کمیته‌های زیرمجموعه افزود: اولویت ستاد انتخابات تحقق و حاکمیت اراده مردم است  و بر این اساس مسوولان و مدیران متولی انتخابات باید از رأی مردم به عنوان حق‌الناس، حفاظت کنند.

رییس ستاد انتخابات همدان بیان کرد: همچنین ملاک عمل مسوولان جلب رضایت مردم و تحقق خواسته‌های آن‌ها است و خواسته مردم نیز این است که انتخابات در تمام مراحل سالم، قانونی و بی‌طرفانه برگزار شود.

وی تاکید کرد: زمینه برای مشارکت سلایق مختلف در انتخابات فراهم است که امید می رود انتخابات پیشرو با مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم برگزار شود.

آزادبخت گفت: بدون شک در برگزاری انتخابات، مهم‌ترین اصل تشکیل یک ستاد انتخاباتی کامل و موفق است که ستاد انتخابات استان همدان کار خود را با دقت و تمرکز دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات