خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام رضا (ع) خبر داد:

توزیع بیش از ۳ هزار بسته حمایتی معیشتی در محدوده ناحیه

سانی خانی از توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی در محدوده حوزه استحفاظی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۶۳۸۶
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

توزیع بیش از ۳ هزار بسته حمایتی معیشتی در محدوده ناحیه


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم: سانی خانی فرمانده ناحیه بسیج امام رضا (ع) درگفتگو با خبرنگار ما، از توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی به محرومان و نیازمندان خبر داد.

وی با اشاره به توزیع خانه به خانه بسته‌های حمایتی افزود: طی چند مرحله، حدود ۸۰ درصد محدوده ناحیه امام رضا (ع) بسته‌های حمایتی معیشتی و بهداشتی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی به صورت خانه به خانه توسط گروه‌های جهادی و بسیجیان ناحیه انجام گرفت.

 سانی خانی ادامه داد: در مرحله اول باشناسایی مدیران محله به ۱۵۰۰ نفر که به دلیل شیوع ویروس کرونا متضرر شده بودند بسته حمایتی ۵۰۰ هزار تومانی توزیع شد و در مرحله دوم به ۱۲۰ خانواده بسته ۵۰۰ هزارتومانی و ۲۰۰ بسته ۲۰۰ هزارتومانی به خانواده‌های نیازمند توسط حوزه‌های خواهر ناحیه توزیع شد و به بیش از هزار نفر هم بسته ۱۰۰ هزارتومانی تعلق گرفت.

فرمانده ناحیه امام رضا (ع) با اشاره به ضدعفونی مستمر تمام معابر و دستگاه‌های خودپرداز، آب شیرین کن و خیابان توسط خودرو‌های سپاه و نیرو‌های بسیج خاطرنشان کرد: توزیع روزانه غذای گرم به نیازمندان و تحویل درب منازل، سرکشی از خانواده های متوفیان بیماری کرونا و تحویل بسته معیشتی از جمله اقدامات ناحیه امام رضا (ع) در خدمت رسانی به مردم در این ایام بوده است.

وی حضور گروه‌های جهادی و بسیجیان بعنوان مددکار در بیمارستان را از دیگر اقدامات ناحیه برشمرد و افزود: علاوه بر حضور گروه‌های جهادی در بیمارستان، بسیجیان در گروه‌های ۵ نفره باگذراندن دوره‌های بهداشتی با ورود به مراکز بهداشتی، امدادرسانی می‌کنند و با حضور در آرامستان، در امورات غسل و کفن متوفیان مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده ناحیه امام رضا (ع) در پایان با اعلام تشکیل قرارگاه و رزمایش مقابله با ویروس کرونا و ساماندهی مدیران محله، خیرین و ائمه جماعات، بر انجام اقدامات منسجم و هدف دار در خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا تاکید نمود.
 
انتهای پیام
ارسال نظرات