خبرهای داغ:
بهشتی گفت:در قم روزانه ۴ تن زباله بیمارستانی تولید می‌شد که با شروع بحران کرونا روزانه ۱۰ تن زباله‌های بیمارستانی در قم تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۷۵۶۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، محسن بهشتی معاون استاندار قم در بیست و هفتمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی و پاسخ به بحران استان قم که عصر سه‌شنبه در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: طبق گزارش توجیهی مسئولان شهری زباله‌های بیمارستانی که در شرایط عادی تنها ۴ تن بود اکنون به ۱۰ تن در روز اضافه شده است؛ با توجه به اینکه باید این نوع زباله‌ها سوزانده شوند نیاز به دستگاه زباله‌سوز بیمارستانی داریم.

بهشتی ادامه داد: در حالی بین وزارت بهداشت و محیط زیست درباره وجود دستگاه اتوکلاو یا همان دستگاه زباله‌سوز هنوز بحث و جدل وجود دارد زباله‌های بعضی درمانگاه‌ها در این شرایط بحرانی از بعضی بیمارستان‌ها هم بیشتر است و قم نیاز اساسی به این دستگاه دارد و باید از اعتبارات استانی و یا خیران خریداری شود چرا برای تأمین اعتبار ملی زمان چندانی نداریم.

معاون استاندار قم با اشاره به نشست زمین در جریان بارندگی‌های اخیر استان، بیان کرد: این حادثه ناگوار بود و یک تیم کارشناسی در حال بررسی و پیگیری علت این حادثه هستند و علت آن به زودی مشخص و رسانه‌ای خواهد شد.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها