خبرهای داغ:
دکتر عادل شفیعی قائم مقام جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از غربالگری 846هزار نفر درمبادی ورودی کرمانشاه توسط تیم های هلال احمر خبرداد.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۹۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
غربالگری 846 هزار نفر در مبادی ورودی کرمانشاه/ معرفی 276 فرد مشکوک به مراکز درمانی

عادل شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از کرمانشاه در خصوص اقدامات جمعیت هلال احمر استان در رابطه با غربالگری مسافران ورودی به استان، اظهار داشت: طرح غربالگری مسافران از 13 اسفندماه در 35 پست در سطح شهرستان‌های استان و شهر کرمانشاه، پلیس‌راه‌های ورودی و خروجی استان شروع و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال احمر تا ظهر امروز 846 هزار و 44 نفر مسافر را با انجام عملیات تب‌سنجی غربالگری کرده که 276 نفر از این تعداد مشکوک بوده و تب بالا داشته‌اند.

وی تصریح کرد: افراد مشکوک به بهداری ارتش که در کنار نیروهای هلال احمر مستقر هستند ارجاع داده می‌شوند و سپس به مراکز درمانی منتقل و اقدامات لازم انجام می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه کار غربالگری در 35 نقطه از استان کمان‌کان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در مجموع تاکنون بالغ بر 2 هزار و 600 نفرروز از نیروهای داوطلب امدادگران و نجاتگران در این طرح مشغول خدمات‌رسانی بوده‌اند.

به گفته شفیعی، جمعیت هلال احمر استان از ابتدای 20 اسفندماه تا امروز در بیش از 70 نوع حادثه علاوه بر بحث کرونا خدمات‌رسانی داشته‌اند.

وی 28 مورد از این حوادث را در حوزه تصادفات جاده‌ای و 6 مورد را در حوزه عملیات امداد و نجات و عنوان کرد و گفت: 36 نفر در این تصادفات به مراکز درمانی منتقل شده و همچنین به بالغ از 28 نفر نیز طی عملیات راهاسازی از خودروهای حادثه دیده، خدمات‌رسانی شده است.

ارسال نظرات