خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

کسب عنوان کشاورز نمونه استان کرمانشاه توسط بانوی كارآفرين بسیجی روانسری

کد خبر: ۹۶۱۶۶۹۰
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر،  خانم چنور محمدی بسیجی كارآفرين روانسری موفق به  ایجاد اشتغال برای ۵۰ نفر با كمک کمیته امدادو بسيج سازندگی سپاه ناحیه روانسر شد.


پس از تلاش های بسیار و سختی های فراوان جرقه فعالیت در حوزه کشاورزی به ذهنش زده شد،ابتدا در کنار دست پدر تجربه کافی را به کسب کرده و در اوان جوانی تبدیل به یک کشاورز با مهارت و دارای پشتکار شد.

وی از سال ۹۲ تا ۹۹ به عنوان جوان نمونه استان کرمانشاه از طرف اداره ورزش و جوانان انتخاب،و در سالهای ۹۴،۹۳و۹۵ از طرف فرمانداری شهرستان روانسر به عنوان کارآفرین نمونه برگزیده شده است.

چنور محمدی، جوان و کار آفرین نمونه استانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر با اشاره به دريافت ۵۰۰ميليون ريال تسهيلات از كميته امداد و همکاری با بنیاد برکت وستاد اجرایی فرمان امام ،گفت: پس از طی آموزشهای لازم درکشت زعفران بحمداله به عنوان کار آفرین نمونه و تسهیلگر نمونه در شهرستان روانسر انتخاب شدم

محمدی با بيان اينكه چندین سال است که به عنوان مربی آموزش کشت زعفران در اورامانات و به ویژه شهرستان روانسر مشغول به فعالیت است،و مدیر شرکت تعاونی زنان دیار غرب زاگرس با ۵۰ نفر اعضا می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار