خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی:

آگاهی مردم از خدمات بسیج امیدآفرین است/ کار در خبرگزاری بسیج جهادی است

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: خدمات بسیج متناسب با شرایط در زمینه نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تغییر رویکرد می دهد و امروز باید بیش از هر زمانی مردم از خدمات بسیج آگاه شوند و به نفس کار پی ببرند، چراکه امیدآفرینی بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۴۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ حمیدرضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان در بازدید از خبرگزاری بسیج به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: بسیج در تمام مقاطع زمان طبق نیاز جامعه تغییر موضع داده و اگر مأموریتی به بسیج سپرده شده کار را به سرانجام مقصود رسانده است.

وی با بیان اینکه بسیج فرمولی برای حل مشکلات است، افزود: از مجموعه ای  که عنوان بسیج دارد انتظار و توقعات بالا است لذا ما معتقدیم در سرعت، دقت، اتقان خبر و انعکاس ، خبرگزاری بسیج باید اول باشد در شرایطی که خبر در لحظه منتشر می شود.

برات زاده تأکید کرد: آن چیزی که امروز بیش از همه نیاز جامعه است اینکه خدمات و تلاش هایی که اتفاق می افتد هر طور شده منعکس کنید که مایه امیدواری در جامعه است.

آگاهی مردم از خدمات بسیج امیدآفرین است/ کار در خبرگزاری بسیج جهادی است

 وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش کمک های مومنانه هرچند که ارزش ریالی هزینه ها قابل توجه نیست، گره اساسی از مشکلات خانواده ها باز نمی کند و مقطعی است اما فرهنگ سازی می شود و نفس کار مهم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(علیه السلام) استان افزود: ممکن است یک گروه جهادی نتواند خیلی از مشکلات منطقه محروم را برطرف کند اما تنها حضور گروه جهادی در منطقه خیلی مهم است و از همه مهمتر امیدآفرینی است.

آگاهی مردم از خدمات بسیج امیدآفرین است/ کار در خبرگزاری بسیج جهادی است

وی ادامه داد: نفس حضور مسئولین در خبرگزاری ها و روزنامه ها امیدواری و انگیزه ایجاد می کند و این وظیفه ما است.

 برات زاده تصریح کرد: همه دشمنان خارجی و مغرضان داخلی تلاش می کنند و تمام هم و غمشان این است که مردم را ناامید کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در روز عید قربان، گفت: معظم له اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دشمن را به عنوان دیده بان نظام که نه تنها به ایران بلکه به اقصی نقاط عالم اشراف دارند بیان فرمودند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) استان افزود: ما باید در راهی که رهبر معظم انقلاب به ما نشان دادند کمک کنیم لذا خدمات بسیج که متناسب با شرایط در زمینه نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تغییر رویکرد می دهد و مردم امروز بیش از هر زمانی مردم باید از این خدمات بسیج آگاه شوند و به نفس کار پی ببرند چون از همه مهمتر امیدآفرینی است.

 وی متذکر شد: همه ما تکلیف سربازی در رکاب ولایت داریم، همان فرمایشات رهبری در حد بخش نامه و ابلاغ است و ما در حد توانمان باید فرمایشات ایشان را عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی ضمن تشکر از خبرنگاران، گفت: در مجموعه خبرگزاری بسیج کار شما کار جهادی، بی مزد و مواجب است و کسی با این شرایط وقت و توان خود را بکار نمی گیرد این غیر از وجود ایمان های قوی، باورها و اعتقادات قوی نیست.

آگاهی مردم از خدمات بسیج امیدآفرین است/ کار در خبرگزاری بسیج جهادی است

برات زاده خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم در برهه ای از زمان عمر ما واقع شده که حکومت اسلامی و دین محوری است  با وجود برخی اشکالات و نابسامانی ها که هست به مجریان برمی گردد.

 وی اظهار داشت: در مجموعه بسیج و سپاه که بیشترین علقه و نزدیکی را به ولایت دارد فرمایشات رهبری و آموزه های دینی را در کنار هم قرار دهیم در شرایط ایده آل هستیم که باید مجاهدگونه تلاش کرد و منتظر دیگری نبود چون آنچه خداوند متعال مقدر کرده می رسد و همه وسیله هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (ع) استان متذکر شد: خبرگزاری بسیج مسئولیت خیلی سنگین دارد و تمام مولفه های سرعت، دقت و اتقان خبر را باید کنار هم گذاشت و مجموعه را تقویت کرد تا خروجی بهتر را مردم ببینند هرچند کمبود و مشکلات خبرگزاری سازمانی است و امیدواریم در آینده مشکلات حل شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار