دیدارفرمانده سپاه جیرفت با خانواده شهید اهل قلم

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه با خانواده شهید اهل قلم دیدار وگفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۹۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه جیرفت، و مدیر جهاددانشگاهی استان در جنوب کرمان و جمعی از خبرنگاران با حضور در منزل پدر شهید قلم ضمن تبریک روز خبرنگار و عید ولایت تجلیل از مقام شامخ شهدا را وظیفه قلبی خود اعلام کردند.  حجت الاسلام "مصطفی عرب" مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه جیرفت در دیدار با پدر شهید اسماعیل عمرانی گفت: هرچه داریم از برکت خون شهدا است و در مقابل تبلیغات منفی که نفاق همه جا را فرا گرفته است نقش خبرنگاران بیش از گذشته مشهود است و باید بر خود ببالند که در این عرصه با صداقت و سختکوشی فعالیت می‌کنند.  وی دل بستن و امید به خدا را رمز موفقیت خبرنگاران عنوان کرد و افزود: اگر از واقعه غدیر صیانت می‌شد حادثه کربلا رخ نمی‌داد و باید آرمان‌های انقلاب به نحوی حفظ شوند که در مسیر سیره شهدا گام برداریم.  حجت الاسلام عرب بر لزوم توجه رسانه‌ها بر امر مطالبه گری صحیح توسط آحاد جامعه تاکید کرد و گفت: مردم بعضا از نحوه مطالبه گری مشکلات و نیاز‌های خود اطلاع ندارند و وظیفه رسانه‌ها و خبرنگاران است که در این راستا قلم بزنند.  

در ادامه سرهنگ پاسدار "ناصر بهروز" فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت تکریم خانواده‌های معظم شهدا را برکت زندگی مسوولان دانست و افزود: شهید عمرانی تنها شهید قلم جنوب کرمان هستند که زحماتش بر هیچ کس پوشیده نیست.  

وی با یادآوری سانحه هواپیمایی و به شهادت رسیدن شهید عمرانی برای دفاع از حریم ولایت گفت: با توجه به اینکه شهید عمرانی در سانحه هواپیمایی و ماموریت کاری برای پوشش مانور نیروی دریایی عاشقان ولایت (چابهار) به شهادت رسیده است وظیفه سپاه در پاسداشت یاد و خاطره شهید و تکریم خانواده اش مضاعف است.  

سرهنگ بهروز حفظ حرمت قلم را از خصلت‌های بارز شهید عمرانی عنوان کرد و گفت: قلم حرمت و عزت دارد و باید در مسیر حفظ ارزش‌ها و مطالبات بحق مردم از آن استفاده شود.  

وی دیدار با خانواده شهدا بخصوص شهید عمرانی را به مناسبت روز خبرنگار روزی معنوی دانست و اظهار کرد: شهدا بر گردن آحاد جامعه دین دارند و می‌طلبد در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا بیش از این تلاش شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار