رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز پیام تبریکی صادر نمود.
کد خبر: ۹۲۶۶۷۹۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، زهره محنایی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
در ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۶۹ پس از سال‌ها تحمل رنج‌های فراوانی که از هجر یاران در دل عشاق سنگینی می‌کرد سرانجام طلایه داران سپاه عشق پای به خاک میهن اسلامی گذاشتند. به راستی که قلب ملت خانه آنهاست و آن‌ها قدم به قلب ملت نهادند و آمدند و خوش آمدند.

بی تردید دوران سخت زندگی آزادگان ایرانی در اردوگاه‌های عراقی سرانجامی غرور آفرین و عزت بخش را با خود به همراه داشت. صبر و شکیبایی، ایثار، تسلیم ناپذیری، تحمل شکنجه‌ها و ناملایمات، داشتن روحیه قوی و شکست ناپذیر از جمله ویژگی‌های بارز این آزادگان سرافراز در دوران سخت اسارت بوده است.

آزادگان صبورتر از سنگ صبور و راضی‌ترین کسان به قضای الهی هستند، سینه‌هایی فراخ‌تر از اقیانوس دارند وانسان‌هایی مخلص، مقاوم، اهل ایثار و فداکاری بودند که از همه کس و همه جا بریده و به خدا پیوستند و آزاده نامیده شدند، چون از قید نفس و نفسانیات رهایی پیدا کردند.

آنان بر عهد خود با خون شهیدان پایبند ماندند و با الهام از مکتب انسان ساز اسلام توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در این خصوص فرموده اند: ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافرازمان در طول سال‌های سخت اسارت، ملت ایران را سربلند و روسفید کرد و ما بازگشت پیروزمندانه آنان را به میهن اسلامی حادثه‌ای می‌دانیم که دست قدرت الهی آن را رقم زد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز این واقعه افتخار آفرین، این روز عزیز را به تمامی آزادگان کشورمان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تمامی آنان آرزوی سلامتی و سربلندی می‌نمایم.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار