بخشی در جمع بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س):

بسیج از زمان پیامبر بوده است/ بسیج مختص ایران نیست

مسئول نیروی انسانی حوزه عصمتیه ناحیه مرکزی یزد: بسیج مختص ایران نیست و از زمان انقلاب بوجود نیامده بلکه از زمان پیامبر (ص) بسیج بوده و در کشور‌هایی غیراز ایران نیز وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۷۴۰۲۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: جلسه عضوگیری گردان کوثر، با حضور فرمانده گردان و بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) برگزار شد.
فرمانده حوزه و فرمانده گردان، حوزه عصمتیه، ناحیه مرکزی در جمع بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) حاضر شدند و به سوالات آنان در زمینه‌های مختلف در مورد بسیج پاسخ دادند.
مسئول نیروی انسانی حوزه ابتدا در مورد صندوق ذخیره بسیجیان و خدماتی که این صندوق به بسیجیان ارائه می کند صحبت کرد در ادامه فرمانده گردان کوثر به تشریح عملکرد گردان پرداخت.
بخشی گفت:بسیج مختص ایران نیست و از زمان انقلاب بوجود نیامده بلکه از زمان پیامبر (ص) بسیج بوده و در کشور‌هایی غیراز ایران نیز وجود دارد با نام‌های مختلف، مثلا بسیج عراق با نام "حشدالشعبی"شناخته شده است.
وی گفت:بسیج شاکله‌ها و عملکرد‌های خوب و متفاوتی دارد از حضور در رزمایش‌های مختلف تا کمک‌های مومنانه‌ای که در سال جاری شاهد آن بوده ایم.
بخشی با توجه به عملکرد پایگاه و دسته گردان گفت:تعدادی از بسیجیان برای حضور در کلاس‌های گردان و دیدن آموزش‌های لازم، به حوزه معرفی شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار