خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: قیاس شرایط فعلی کشورمان با دوران امام حسن (ع) غیرمنطقی بوده و عقلانی نیست.
کد خبر: ۹۲۸۶۹۴۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام علی متین امروز در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، اظهار کرد: مسئله و منازعه نظام ایران اسلامی با شیطان بزرگ، یک اختلاف داخلی نیست، بلکه یک مناقشه خارجی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این مناقشه امروز و بر سر مسائل سطحی به وجود نیامده است، بلکه از ابتدای انقلاب اسلامی با کفر و شرک جهانی و نظام استکباری و صهیونیستی بوده و خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: دوم آنکه امام حسن (ع) به خاطر شرایط خاصی صلح را پذیرفت، اما امروز قوای مسلح مکتبی و مهم‌تر از آن مردم انقلابی، آگاه و در صحنه هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: در شرایط فعلی، جمهوری اسلامی ایران در ضعف یا بن‌بست نیست.

متین گفت: امام معصوم (ع) گرفتار جامعه‌ای بی‌بصیرت و مردمی ضعیف در تحلیل مسائل بود، اما شرایط امروز کشور ما کاملاً متفاوت است؛ از طرف دیگر بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب چیزی که امام حسن مجتبی (ع) را شکست داد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود.

وی با اشاره به توصیف امام خمینی از مردم فعلی کشور، گفت: مردم حال حاضر نسبت به دوران گذشته بسیار فهیم و با بصیرت هستند.

در این مراسم از حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی مسئول پیشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تقدیر شده و حجت الاسلام محمد رستمی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه معارفه شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات