مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: مراقب سوء استفاده سودجویان از عنوان بیمه سلامت باشید
کد خبر: ۹۲۸۷۲۳۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

نادر نانبخش امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار داشت: تمامی خدمات بیمه ای این سازمان در استان توسط ادارات بیمه سلامت، دفاتر نمایندگی، پیشخوان ها و خدمات الکترونیکی غیرحضوری سازمان انجام می گیرد بنابراین مردم در صورت مشاهده تخلف موارد را به سامانه 1666 اطلاع دهند.

وی نسبت به سوء استفاده از نام بیمه سلامت هشدار داد و گفت: برخی افراد و همچنین شرکت ها با سوء استفاده از نام سازمان بیمه سلامت ایران و یا عناوین مشابه دیگر، اقدام به ارائه خدمات بیمه ای در حوزه سلامت کرده اند.

این مسئول اضافه کرد: این شرکت های سودجو ضمن برقراری تماس تلفنی با خانواده ها و دریافت وجه از آنان، وعده صدور کارت بیمه سلامت و ... می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت ها هیچ گونه وابستگی به سازمان بیمه سلامت ایران ندارند و از آنجایی که این امر باعث سوء استفاده از نام سازمان و وزارت متبوع و خدشه دار شدن آن در منظر افکار عمومی خواهد شد، با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت دفاع از حقوق مادی و معنوی سازمان و مردم، تأکید کرد: هیچ شرکت خصوصی حق برقراری بیمه پایه درمان را در کشور ندارد.

نانبخش گفت: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر درمان پایه کشور، برای بیمه کردن افراد از تماس تلفنی استفاده نمی کند و در سطح استان نیز اداره کل هیچ گونه تماس تلفنی یا ارائه خدمت حضوری با بیمه شدگان برای صدور بیمه تکمیلی ندارد.

وی ادامه داد: تمامی خدمات بیمه ای این سازمان در استان توسط ادارات بیمه سلامت، دفاتر نمایندگی، پیشخوان ها و خدمات الکترونیکی غیرحضوری سازمان انجام می گیرد و مردم در صورت مشاهده تخلف موارد را به سامانه 1666 اطلاع دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات