خبرهای داغ:

‍ ۹۰۵ کلاس با مشارکت خیران ساخته می‌شود

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: ۹۰۵ کلاس درس در قالب ۲۴۵ مدرسه به صورت مشارکتی با خیرین مدرسه ساز در حال احداث است.
کد خبر: ۹۲۸۷۸۱۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

 سپیده طیب قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در سال گذشته ۸۷۰ میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه ساز برای مدرسه سازی در استان کمک شده است.

وی افزود: ارتقا آموزش در استان قطعا علاوه بر نیروی انسانی به زیرساخت آموزشی و توسعه فضاهای آموزشی نیاز دارد، بهره مندی از فضاهای ایمن حق دانش آموزان ساعی و تلاشگر استان می‌باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح آجر به آجر اقدام خیرانه و مشارکت جمعی در زمینه ساخت این‌گونه مدارس است که می‌توان از آن به عنوان بسته تحولی نوآورانه در توسعه فضاهای آموزشی نام برد.

 

وی اظهار داشت: توسعه فرهنگ مدرسه سازی ایجاد حس تعلق خاطر به فضاهای آموزشی و افزایش حس مسئولیت پذیری و نگهداری از مدارس به عنوان سرمایه های محدود آموزش در کنار توسعه مشارکت های مردمی در دستگاه تعلیم و تربیت، بهره گیری از مشارکت عمومی از مهمترین اهداف این طرح است.

 

طیب قاسمی بیان کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان به عنوان متولی این امر و اداره کل آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز استان به عنوان یاری‌گر این طرح می توانند زمینه مشارکت همه جانبه دستگاه‌ها، نهادهای دولتی و غیردولتی به ویژه عموم مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار