رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی:

عشق به اهل بیت (ع) بین مردم ریشه‌های عمیق دارد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: عشق و ارادت به اهل بیت (ع) در بین اقشار مختلف مردم از ریشه‌های عمیقی برخوردار است.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۹۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سید حسن حسینی امروز در دیدار با معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان تقی نجمی در ارومیه، اظهار کرد: عشق به اهل بیت (ع) در بین آحاد مردم از ریشه‌‌های عمیقی برخوردار است.

وی بر لزوم هماهنگی در مورد مشارکت کارکنان سپاه اعم از پاسداران و بسیجیان در توسعه سامرا و کربلا تاکید کرد و ادامه داد: همچنین باید پیرامون چگونگی اطلاع رسانی در حوزه‌ها شهری و روستایی تدابیری اتخاذ شود.

این مسئول ضمن ابراز خشنودی از اینکه بسیج و بسیجی همواره پشتیبان این سری اقدامات بوده است، گفت: به طور قطع این بار جوانان انقلابی استان در کنار ما خواهند بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه امسال مردم با مشکلاتی نظیر کرونا، مسائل اقتصادی و ... روبه‌رو هستند، ادامه داد: امیدوار هستیم این سری مسائل بر میزان مشارکت مردم تاثیر نگذارد.

وی اضافه کرد: علاقه مندان برای مشارکت می‌توانند به دو روش نقدی و غیرنقدی اقدام کرده، همچنین به عنوان خادم افتخاری با تخصص مورد نیاز ستاد در پروژه‌ها و اعتاب مقدسه فعالیت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار