خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه نقده:

توهین به پیامبر (ص) از ضعف در برابر اسلام ناشی می‌شود

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه نقده گفت: توهین به پیامبر اسلام (ص) از ضعف در برابر دین مبین اسلام ناشی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۳۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، حجت الاسلام جهانبان امروز در مراسمی که به مناسبت نکوداشت هفته وحدت ترتیب یافت، اظهار کرد: توهین به پیامبر مکرم اسلام از نبود استدلال در برابر اسلام و ضعف در برابر این مکتب آسمانی ناشی می‌شود.

وی ادامه داد: يكی از مهمترين و اصلی‌ترين ماموريت‌ها پيامبر اكرم (ص) تكميل مكارم اخلاق بود و در اين زمينه بسيار تلاش کردند و عرب جاهليت آن زمان را با سختی و تحمل مشقات بسيار توانستند به جايی برسانند كه در جبهه های نبرد با مشركين و رسيدن به شهادت در راه خدا از هم سبقت می‌‌گرفتند.

این مسئول اضافه کرد: حضرت محمد (ص) در آغاز حركت خود كه دعوت مردم به سمت اسلام بود، تنها بودند و با عده اندك توانستند اسلام را به جهان معرفی كنند.

جهانبان گفت: حفظ وحدت مسلمين در شرايط كنونی بسيار مهم است و ما زمانی می‌توانيم در عمل به وظيفه اسلامی و مسلمانی خود كه حفظ اتحاد مسلمين است موفق باشيم كه شناخت درستی از اسلام و قوانين آسمانی آن داشته باشيم.   

مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه نقده در پايان صحبت خود تاكيد کرد: اگر ما بخواهيم خود را مسلمان واقعی بدانيم بايد رفتار و خلق و خوی پيامبر (ص) را براي خود الگو و سرمشق قرار بدهيم، تا بتوانيم در اين دنيای انحراف عقيده ها و فكرها به سمت راه درست و صحيح گام برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات