فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

بسیج همواره یار و یاور مردم بوده است

سرهنگ فاتحی: بسیج همواره و در تمامی مراحل و مشکلات یار و یاور مردم بوده است.
کد خبر: ۹۲۹۷۰۲۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، در گفتگو با خبرنگار  ما   بمناسبت هفته بسیج، ضمن تشریح فعالیت‌های این سازمان گفت: بسیج همواره و در تمامی مراحل و مشکلات یار و یاور مردم بوده است.
سرهنگ فاتحی گفت: بسیجیان ما در شهرستان با فراگیر شدن بیماری کرونا، با انجام فعالیت‌هایی همچون: درمان رایگان مردم در درمانگاه ناحیه، همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اهداء خون، تهیه کپسول اکسیژن و نظارت بر اجرای محدودیت‌های عبور و مرور در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند.
او ادامه داد: اقشار مختلف بسیج شهرستان، اعم از بسیج ادارات، سازندگی، دانشجویی و بسیج اصناف در راستای اهداف بسیج و خدمت رسانی به مردم کار‌های بسیار خوبی انجام داده اند.
فاتحی تصریح نمود: ما در بحث اقتصادی نیز فعالیت‌های موثر و مفیدی انجام داده ایم، که برای نمونه می‌توان به اعطای وام به پرورش دهندگان دام و طیور، کشت گیاهان کم آب خواهی که بومی شهرستان هم نبوده، حمایت از صنایع دستی، کشت گیاهان دارویی و پروش گل گیاه اشاره نمود.
سرهنگ علی فاتحی عنوان کرد: اگرچه ماموریت‌های ما جنبه نظامی هم دارد، اما در کنار آن دارای یک سابقه فرهنگی قوی است، که شامل فعالیت‌هایی در بحث جنگ نرم و مباحث مربوط به آن است.
او همچنین گفت: ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه مردم نهاد، برای کمک به بحث اشتغال و راه اندازی مشاغلی که مشکلات مالی دارند، از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.
سرهنگ فاتحی در پایان گفت: هدف ما خدمت رسانی به مردم در کنار تامین امنیت شهرستان، و انجام فعالیت‌های اساسی و حیاتی در راستای پیشبرد آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها