خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

ترور شهید «فخری ‌زاده» نشان از استیصال و خوی وحشی‌گری دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اقدام تروریستی برای به شهادت رساندن این دانشمند برجسته نشان از استیصال و خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها، کشورهای مرتجع منطقه و منافقین است.
کد خبر: ۹۳۰۲۰۸۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

ترور شهید « فخری‌زاده» نشان از استیصال و خوی وحشی‌گری دشمنان استحجت الاسلام حسین علیی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند ممتاز هسته‌ای، شهید «محسن فخری‌زاده» اظهار کرد: اقدام تروریستی برای به شهادت رساندن این دانشمند برجسته نشان از استیصال و خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها، کشورهای مرتجع منطقه و منافقین است.

وی با بیان اینکه این جنایت نشان از استیصال و ناکامی سیاست‌های دولت ترامپ و هم پیمانان صهیونیستی آن است و برتری نظامی دشمن را نمی‌رساند، گفت: برتری نظامی در عرصه‌های نبرد سخت مشخص می‌شود که دشمن به دلیل اینکه از هر سه قدرت نظامی ما وحشت دارد جرأت ورود به این عرصه را ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با صدور پیام تسلیت شهادت این دانشمند بزرگ، از ایشان به عنوان دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای نام بردند، تصریح کرد: به فرموده رهبری باید تلاش‌های علمی و مقام علمی این دانشمند به صورت برجسته در نظر گرفته شود و ترور ایشان را به معنای ترور علم و دانش از سوی صهیونیست‌های وحشی قلمداد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات بزرگ و تلاش‌های علمی و هسته‌ای شهید «فخری‌زاده» در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد، بیان کرد: اقدامات بزرگ و تلاش‌هایی را که این شهید والامقام در زمینه مبارزه با بیماری کرونا انجام دادند که در راستای بی‌اثر کردن تحریم دارویی کشور بود نباید فراموش شود.

علیی در ادامه با بیان اینکه ما در برابر این جنایت تروریستی انتقام سختی را مطالبه می‌کنیم، عنوان کرد: نیروهای انقلابی و دلسوزان نظام این مهم را مطالبه‌گری کردند و با توجه به اینکه جریان انتقام در شهادت سردار «سلیمانی» همچنان در حد سیلی سخت باقی مانده، امیدواریم مسئولین هرچه زودتر تصمیم بگیرند که به طور قطع در حد خودش پاسخ سختی خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه جریان انتقام ترور شهید «فخری‌زاده» باید سخت، صریح و قدرتمندانه باشد، ابراز کرد: انتظار داریم انتقام سخت و سریعی از عاملان و آمران این جنایت گرفته شود که هرچه شدتش بیشتر و سخت و خشن باشد بسیار خوب و اثربخش خواهد بود و دشمن بار دیگر به خود اجازه چنین گستاخی و پررویی را نمی‌دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه غرب‌گرایان به دلیل امید بستن به مذاکره و برجام نافرجام بر صبر استراتژیک در انتقام خون شهید «فخری‌زاده» تاکید دارند، گفت: متاسفانه نگاه و امید غرب‌گرایان به برجام عَدَم و نافرجام همچنان وجود دارد و جهل مرکبشان را در راستای اهداف دشمن تکرار می‌کنند و دم از موکول کردن زمان انتقام به زمان دیگر می‌زنند و انتقام سریع و سخت را تله تنش می‌خوانند.

وی اضافه کرد: این افراد در ابتدا بحث هسته‌ای این شهید بزرگوار را مطرح نمی‌کردند چرا که بحث هسته‌ای به برجام مربوط می‌شود و در تلاش بودند به گونه‌ای القا کنند که این جنایت به مسئله هسته‌ای ارتباط ندارد.

علیی با بیان اینکه غرب‌گرایان همچنان به مذاکره و سازش دل بسته و امیدوار هستند، خاطرنشان کرد: این افراد باید چند بار از یک سوراخ گزیده شوند تا بدانند دشمن قابل اعتماد نیست؟ آنها این مذاکرات را ادامه برجام قبلی می‌دانند و احساس می‌کنند اگر در انتقام شهید «فخری‌زاده» تخفیف داده نشود و سخت و صریح باشد آینده برنامه‌ای که برای خودشان در راستای احیای مذاکرات ریخته‌اند به مشکل برمی‌خورد بنابراین چنین موضع‌گیری می‌کنند و دم از صبر استراتژیک می‌زنند که سخت در اشتباه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات