خبرهای داغ:

مبانی اعتقادی ملت ایران آمریکای مستکبر را به چالش کشیده است

شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت اعلام کرد: هدف دشمن سست کردن پایه‌ها و مبانی اعتقادی ملت مسلمان متحد ایران به عنوان «کانون اصلی تولید قدرت نرم انقلاب اسلامی» است.
کد خبر: ۹۳۲۰۳۷۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در ادامه این بیانیه که به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران منتشر شده با تبریک این روز بزرگ به ملت مسلمان ایران آمده است: تاریخ پرفروغ ایران مفتخر به وجود مردمانی است که نغمه توحیدی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فصل جدیدی از عزت اسلامی و شکوه برادری امت محمدی صلی الله علیه و آله و سلم را در پهنای گیتی رقم زد و تداوم آن پرچم بیداری اسلامی را بر فراز جهان اسلام به اهتزاز درآورد.

این بیانیه می افزاید: دفتر مجاهدت های غرورآفرین این سرزمین سرشار از اوراق درخشانی است که با تقدیم خون هزاران شهید و جانفشانی صدها هزار ایثارگر، استقلال، عزت و سربلندی را برای مردم ستم دیده از ظلم طاغوت به ارمغان آورد.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: تداوم این مسیر تابناک که با خون شهدای مقاومت اسلامی به ویژه سید شهیدان مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گلگون شده، مکتب پایداری اسلامی و تهاجم به اندیشه های الحادی و تکفیری را برای رسیدن به تمدن شکوهمند اسلامی فراروی دلدادگان خاتم پیامبران، اهل بیت و اصحاب بزرگوارش قرار داده است.

این بیانیه همچنین می افزاید: امروز حلقوم لااله الا الله و محمدرسول الله گویان آماج تهاجم دیوصفتانی است که درخشش معارف والای آخرین فرستاده الهی بازار مکر، حیله و ستم پیشگی آنان را به فروپاشی نزدیک کرده است.

شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در ادامه بیانیه خود آورده است: مروری کوتاه بر ابعاد مختلف دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، نمایان‌گر این نکته است که نقاط قوت و توانمندی‌های ایران اسلامی، هدف اصلی هجمه دشمنان است؛ که فرهنگ غنی اسلامی، همبستگی ملی و وحدت اقوام و مذاهب و همچنین توانایی‌های علمی در راس این فهرست قرار دارد.

این بیانیه می افزاید: هدف دشمن سست کردن پایه‌ها و مبانی اعتقادی ملت مسلمان متحد ایران به عنوان «کانون اصلی تولید قدرت نرم انقلاب اسلامی» است، زیرا این پایه و مبنای اعتقادی بود که توانسته با دمیدن روح ایثارگری در کالبد ملت ایران و همه ملت‌های آزاده جهان، آمریکای مستکبر را به چالش کشیده است.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: امروز تلاش برای استمرار انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر تحقق اهداف مقدس این انقلاب بزرگ، از جمله تقریب مذاهب اسلامی باید در قالب «توانمندسازی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی» و «تداوم جهاد علمی» توسط همه ملت و به ویژه نخبگان علمی و فرهنگی، صورت پذیرد.

شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای والامقام از ملت بزرگ ایران به ویژه برادران و خواهران اهل سنت دعوت می کند با حضور در صحنه های گوناگون دفاع از ارزش های الهی و انقلابی و پیروی از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی همواره توطئه‌های استکبار جهانی را در راستای تفرقه افکنی میان مسلمین جهان خنثی نمایند.

ارسال نظرات