خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

پشتیبانی سپاه از آموزش و پرورش نقطه قوت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پشتیبانی سپاه از آموزش و پرورش به ویژه در حوزه راهیان نور نقطه قوت است.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۳۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مجید یزدان پناه در جلسه افتتاحیه راهیان نور مجازی، با اشاره به برنامه‌ریزی و همراهی بسیار خوب سپاه اظهار داشت: پشتیبانی سپاه از آموزش و پرورش به ویژه در حوزه راهیان نور نقطه قوت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه در ایام دفاع مقدس مقاومت و جان فشانی کردند و سینه هایشان را در مقابل گلوله های دشمن سپر کردند اما اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دشمن داده شود.

یزدان پناه گفت: مقام معظم رهبری هنگامی که در شهرستان سرپلذهاب حضور یافت فرمود این زلزله یک بحران و تهدید است که از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنید.

وی عنوان کرد: پس از گذشت ۱۲۰۰ روز از وقوع زلزله کرمانشاه یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس ساخته شده در واقع ساخت بیش از یک مدرسه در روز به معنای اجرای منویات مقام معظم رهبری است بنابراین در شرایط کرونا هم می توانیم

یزدان پناه گفت: اگرچه به دلیل اهمیت سلامت مردم برای مسئولان سپاه و آموزش و پرورش امروزه فرصت حضور در اردوهای راهیان نور نیست اما نباید فرصت از دست برود.

وی افزود: حدود ۳۵ هزار دانش‌آموز به صورت مجازی در اردوی راهیان نور  شرکت می‌کنند.

یزدان پناه گفت: فرزندان جامعه ما ۴۲ سال پیش و نوجوانان و جوانان سال ۶۷ را به یاد ندارند درحالی که باید فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت زنده بماند و یکی از راه‌هایی که تاکنون این فرهنگ زنده نگه داشته شده برنامه تاثیرگذار راهیان نور بوده است.

یزدان پناه تصریح کرد: در سال های گذشته استان کرمانشاه موفق ترین استان در بحث برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان قطب راهیان نور کشور بوده  انتظار داریم عزیزان این موضوع را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم با افتتاح راهیان نور مجازی بتوانیم حرکت تاثیرگذار دیگری در کشور ایجاد کنیم که در تاریخ به یادگار بماند.

یزدان پناه گفت: اجازه ندهیم فرزندان ما جان فشانی های والدین و اینکه در این 42سال انقلاب را با عزتمندی نگهداشته اند فراموش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: هرچه داریم از برکت خون شهدا، آزادگان و عزیزانی است که توانستند شرایطی را فراهم کنند امروزه در امنیت و آسایش باشیم.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: در همه شهرستان ها مسئولان سپاه همکاری خوبی با نیروهای آموزش و پرورش دارند و حوزه تعلیم و تربیت نیازمند این همراهی است.

وی افزود: امیدواریم در راستای این برنامه جدید بتوانیم یک بار دیگر فرزندان جامعه را به فرهنگ اصیل ایثار، مقاومت و شهادت  راهبری کنیم و به آنها آگاهی دهیم.

ارسال نظرات