خبرهای داغ:
چهارمین مرحله از طرح رزمایش کمک مؤمنانه توسط حقوق‌دانان بسیجی استان کرمانشاه امروز با توزیع ۳۰۰ بسته اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۵۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، هفتمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در آستانه ولادت با سعادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) برگزار شد.

در این رزمایش 300 بسته معیشتی با ارزشی معادل یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال توسط حقوق‌دانان بسیجی استان کرمانشاه میان خانواده‌های نیازمند کرمانشاه توزیع شد.

رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در راستای نهضت مواسات و کمک مؤمنانه هفتمین مرحله است که سازمان بسیج حقوق‌دانان مبادرت به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه می‌کند افزود: امسال از ابتدای رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون بیش از 4000 بسته معیشتی توسط سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با ارزشی معادل یک میلیارد و 338 میلیون و 100 هزار تومان بین افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شده است. 

وی گفت: علاوه بر بسته‌های معیشتی کمک مؤمنانه، حقوق‌دانان بسیجی خدمات مؤمنانه تخصصی از قبیل مشاوره حقوقی، وکالت رایگان، کارشناسی رایگان، ثبت اسناد رسمی رایگان و غیره را در دستور کار قرار داده که بحمدالله به شایستگی انجام شده است و این اقدامات توسط مجمع خیرین حقوق‌دان بسیجی ادامه دارد. 

بهرامی‌پور از اجرای یک مرحله دیگر کمک مؤمنانه سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه تا پایان سال خبر داد و گفت: به لطف الهی مرحله چهارم آزادسازی زندانیان در قالب نهضت کمک مؤمنانه در آستانه سال جدید اجرا خواهد شد و تعدادی از مردان و پدران به آغوش خانواده بر خواهند گشت. 

ارسال نظرات