خبرهای داغ:

ادامه راه شهدا پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر می‌کند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ادامه راه شهدا باعث سعادت و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت شده و پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر از قبل می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۱۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» روز سه شنبه در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که در ستاد انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهدا مظهر افتخار و اقتدار ملی هستند که با خون مطهر خود استقلال کشور را تثبیت کردند.

وی ادامه داد: بدون شک فداکاری شهدا برای همیشه در تاریخ این سرزمین ثبت و جانفشانی های آنان از خاطره مردم قدرشناس ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: امروز که جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد شهدای والامقام، جانبازان سرافراز و آزادگان قهرمان ما سهم بسزایی از این افتخار و اقتدار دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: شهدای گرانقدر و جانبازان و ایثارگران با خداوند سبحان معامله کرده و قدم در راهی گذاشتند که نتیجه آن پیروزی بر کفر و جهالت و استبداد بود و به یقین پاداشی ویژه در نزد پروردگار متعال دارند.

وی گفت: جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران امروز به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده و بسیاری از معادلات جهانی بدون حضور کشورمان قابل حل نیست.

سردار جاویدان در پایان از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هم به نیکی یاد کرد و گفت: اجر و پاداش آنها کمتر از عزیزانشان نیست و همه مسوولان وظیفه دارند برای رفع مشکلات آنها نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تقدیر شد.

ارسال نظرات