سعــــــید زعفـــــری

ساخت تونل دوم حیران سرعت گرفت

استاندار اردبیل از تشدید سرعت احداث تونل دوم حیران در طول روزهای گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۴۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱

ساخت تونل دوم حیران سرعت گرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  اکبر بهنام جو صبح امروز در جریان بازدید از روند اجرای تونل دوم حیران، اظهار داشت: مسیر کاری پیمانکار تونل حیران کاملا باز شده و از این به بعد کار از سمت گیلان و اردبیل سرعت می گیرد.

وی با بیان اینکه طول تونل نزدیک به ۶۵۰ متر بوده  و دو گالری ۱۲ متری  در طرفین دارد و اجرای بازگشایی تا مهر ماه انجام می شود، افزود: به جهت زمین شناسی و ریزش برای پیمانکار در مدخل ورودی تونل ها مشکلاتی به وجود آمد که با تمهیدات انجام گرفته ، در عرض چند روز گذشته کار احداث تونل شدت گرفته است.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه این مسیر یکی از پرتردد ترین مسیر های استان بوده و امیدواریم با پایان این تونل جاده مناسبی در اختیار مردم و گردشگران قرار گرفته و از ترافیک کاسته شود، گفت: احداث این تونل یکی از سخت ترین مسیرهای نمین به سمت آستارا است که اداره کل راه این کار را انجام داده و بعد از این مقطع عریض کردن مسیر تا آستارا گام بعدی است که اجرایی می شود.

بهنام جو  با بیان اینکه این پروژه در سفر رئیس جمهور کلید خورد و اعتبار اولیه خوبی در ابتدای کار به آن اختصاص یافت، تصریح کرد: با پیگیری و اهتمام پیمانکاران اگر در جریان اجرای پروژه مشکلی پیش نیاید تا پایان سالجاری تکمیل می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار